fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ביזנס וקהילה

נפתחה ההרשמה לתחרות אות התעשייה 2015 של התאחדות התעשיינים במרחב צפון
ליאור אפלבאום
ליאור אפלבאום (צילום: יח"צ)
ליאור אפלבאום
ליאור אפלבאום (צילום: יח"צ)

ועדת קשרי תעשייה-קהילה במרחב צפון של התאחדות התעשיינים בישראל תעניק, זו השנה ה-6 ברציפות, את אות התעשייה על מובילות חברתית וסביבתית למפעלי תעשייה בצפון. האות יוענק ל-5 חברות ומפעלים עבור תרומתם לקהילה ולסביבה באירוע חגיגי שיתקיים לקראת ראש השנה תשע"ו. ועדת השיפוט, המורכבת מתעשיינים מובילים הפעילים בוועדת קשרי תעשייה-קהילה במרחב צפון של התאחדות התעשיינים, תבחר את החברות ומפעלי התעשייה הצפונית המצטיינים בתרומתם לקהילה ולסביבה.

המפעלים המתמודדים יחולקו ל-3 קבוצות, בהתאם לגודלם, כאשר השיפוט יתבצע לגבי כל קבוצה בנפרד על פי שילוב קריטריונים כגון מעורבות ותרומה לקהילה, פעילות לפיתוח סביבתי, פעילות למען שמירה על איכות הסביבה והטבע, העסקת עובדים מאוכלוסיות מגוונות ושוויון הזדמנויות בתעסוקה וכן קידום החינוך הטכנולוגי. זו השנה השישית בה הוועדה, בראשות אורלי זאבי, חברת ההנהלה של התאחדות התעשיינים בצפון, מוציאה קול קורא לחברות ומפעלים החברים בהתאחדות התעשיינים, להגיש את מועמדותם. בשנה שעברה זכו בפרס חברת שורש מטירת כרמל, חברת אלפא אומגא הממוקמת בגן התעשייה המתקדם בנצרת, מפעל ימאתון מקיבוץ געתון ויוניליוור אתר חיפה.

ליאור אפלבאום, מנהל מרחב צפון בהתאחדות התעשיינים: "אות התעשייה נועד לעודד ולהוקיר את פועלם של חברות ומפעלים בצפון, המובילים פעילות ייחודית בתחום האחריות החברתית, הסביבתית והקהילתית תוך דגש על פיתוח ויישום אסטרטגיה עסקית המשלבת בתוכה ערכים חברתיים וסביבתיים. מעבר לכבוד אותו מקבלים המפעלים הזוכים, יש יתרונות רבים ובעיקר יצירת מעורבות יותר טובה של עובדים במפעל בתחום של קשרי קהילה, הכרה לאומית ועוד".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות