fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

להיות הגרסה הכי יפה של עצמך

תדמייני את זה רגע, יש לך הפסקה קטנה משגרת היום והיא מוקדשת אך ורק לך. רגע בו את מעניקה לעצמך את הפינוק והטיפוח שבאמת מגיע לך. ב"מרכז היופי של מיטל" תקבלי רגע כזה ועכשיו, גם הטבה מיוחדת שמחכה לך

כל אישה יודעת שכדי להרגיש טוב עם עצמה, חיזוק קטן בשגרת הטיפוח שלה יכול לחולל פלאים. לא תמיד קל למצוא את המקום המושלם שגם יעניק לך טיפוח מקצועי ברמה גבוהה וגם שתרגישי בו הכי בנוח, אך כמוצאים מקום אחד כזה, לא עוזבים.
עם ניסיון של מעל 25 שנה בתחום, מיטל סויסה מבינה יותר מכולן מה נשים רוצות והיא גם מעניקה להן את זה.

כל טיפולי היופי במקום אחד

"מרכז היופי של מיטל", הוא המקום שלך. קליניקת יופי וטיפוח הממוקמת בקרית מוצקין. בקליניקה תוכלי למצוא מקלחון שיזוף, בניית ציפורניים, פדיקור ומניקור וטיפולי הסרת שיער. כל הטיפולים במקום נעשים ע"י צוות מקצועי של ארבע נשים, בעלות ניסיון רב בטיפול בטכנולוגיות המתקדמות בעולם. כל אישה וגבר (כן, גם גברים), זוכים לאווירה ביתית ונעימה, דבר שגורם לחוויית טיפול נוחה ורגועה יותר.

מרכז היופי של מיטל
מרכז היופי של מיטל

מיטל, התחילה מבניית ציפורניים והפכה לשם דבר בקריות והסביבה. בחמש השנים האחרונות היא החלה לעסוק גם בתחום הסרות השיער. את "מרכז היופי של מיטל" היא הקימה כדי להעניק לכל אישה את הטוב ביותר. השם הטוב והמקצועי לו היא זכתה בתחום, מביא למקום חוג לקוחות נרחב ואיכותי מכל קצוות הארץ.

במקום בו את אמורה לחשוף את עצמך, חשוב להרגיש בנוח. כמקום שמבין אנשים, כל לקוח זוכה בו ליחס אישי ונעים ולאוזן קשבת. הקליניקה פתוחה לאורך היום החל מ-9:00 בבוקר ועד ל-20:00 בערב. בניגוד למקומות רבים ואחרים, הזמינות ללקוח היא לאורך כל שעות היום וניתן למצוא מענה טלפוני ומענה ברשתות החברתיות כך שלכל שאלה יש לך לאן לפנות.

מיטל סויסה
מיטל סויסה

הסרת שיער בטכנולוגיה המתקדמת ביותר

בשנים האחרונות, המקום תפס תאוצה בתחום הסרות השיער. תחום הסרות השיער הפך לחלק משמעותי בשגרת הטיפוח של נשים וגברים ועם הכשרה מקצועית של הצוות וטיפול בטכנולוגיה הכי מתקדמת, הלקוחות זוכים. הצוות בקליניקה, מעניק טיפול בטיחותי, מותאם לכל אחת ואחד במכשור הטכנולוגי המתקדם ביותר, עם מכשיר הסופרנו טיטניום עם טכנולוגיית ה-SHR מבית חברת 'אלמה'.

טיפולי הסרת שיער עם מכשיר הסופרנו טיטניום
טיפולי הסרת שיער עם מכשיר הסופרנו טיטניום

טיפול הסרת השיער במכשיר הסופרנו טיטניום הופך את התהליך לקצר, מהיר ויעיל הרבה יותר. הטיפול מתאים לגווני עור רבים כולל עור כהה ועור שזוף ומותאם גם לילדים ובני נוער. המטופלים זוכים לחוויית טיפול נעימה ונוחה יותר, ללא כאבים ובמשכי טיפול קצרים יותר. למרות שהסרת שיער עם מכשיר הסופרנו טיטניום מתאימה גם לחודשי הקיץ, טיפולי הסרת השיער שכיחים יותר בעונת החורף, כך שכל אחת ואחד יוכלו להגיע לעונת הקיץ בגרסה הכי יפה שלהם. הטיפול שווה לכל כיס ומחיר לטיפולי הסרת שיער לכל הגוף כעת במבצע לזמן מוגבל של 3990 ש"ח ל-10 טיפולים.

עכשיו, יותר מתמיד, "מרכז היופי של מיטל" מזמין אותך ליהנות מהטבה מפנקת נוספת לטיפולי הסרת שיער. יחס אישי, אוזן קשבת, הרגשה ביתית ובעיקר טיפול מקצועי ומסור יגרמו לכל אחד ואחת מכם להצטרף למשפחת הלקוחות של "מרכז היופי של מיטל". העניקו לעצמכם את הטוב ביותר. מגיע לכם.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות