fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

יש לכם חודש אחד להרוויח 10,000 שקל

רכישת דירה חדשה מקבל"ן טומנת בחובה הרבה מאוד יתרונות החל מסטנדרט בנייה גבוה ועד התאמה מלאה לצרכים ולחלומות שלכם. עכשיו, יש לכם הזדמנות ליהנות מיתרון נוסף שיוכל לחסוך לכם הרבה מאוד כסף

זה כבר ידוע, החיפוש אחר דירה חדשה אינו מסע קל. הרצון לקנות את הבית המושלם בשבילכם בו תעבירו שנים רבות, בתקציב ראוי ובמיקום אסטרטגי מוביל אותנו לעיתים לחיפוש ארוך ומייגע. לרוב, בדרך לקניית הדירה המושלמת אנו מוצאים עצמנו מתפשרים על כמה מהצרכים והרצונות ששמנו לעצמנו כחובה בתחילת הדרך. לפני שאתם עושים זאת, יש לנו פרויקט חדש שאנחנו בטוחים שתשמחו להכיר.

פרויקט החלומות

בלב קרית אתא, ברחוב ברנר 6 נבנה לו פרויקט החלומות. בניין בוטיק בעל 5 קומות בלבד המכיל 9 יחידות דיור. בעת תכנון הפרויקט השכילו להבין שהביקוש לדירה חדשה ומרווחת הוא גדול יותר ולכן כל דירה תוכננה ככזאת שתוכל לשרת אתכם נאמנה גם בעתיד.
הדירות, 120 מ"ר, מרווחות במיוחד, בעלות 5 חדרים ולכל דירה יש מרפסת גדולה הפונה לנוף מרהיב.
הפרויקט נחשב לאחד מהפרויקטים המובילים באזור הקריות, בעל סטנדרט בנייה גבוה במיוחד המכיל מפרט טכני עשיר ברמת גימור גבוהה.
הבניין, שנמצא בפינה פסטורלית במיוחד בקרית אתא, נמצא כעת בשלבי סיום ומציע לכם הצעה שיהיה קשה מאוד לסרב לה.
עכשיו, כשהפרויקט עומד לפני סיום, יש לכם את ההזדמנות להרוויח יותר בעת קניית דירה חדשה. חוץ מרכישה של דירה גדולה, בעלת סטנדרט בנייה גבוה במיוחד תזכו לקבל דבר יקר ערך נוסף.

 

לקבלת שובר על סך 10,000 ש"ח ברכישת דירה השאירו פרטים

גם דירה חדשה וגם מתנה

אנשי פרויקט ברנר 6, השכילו להבין שרכישת דירה חדשה היא רק ההתחלה של חיים חדשים והחליטו לפנק את הרוכשים בדבר נוסף חשוב במיוחד. מי שירכוש דירה חדשה בפרויקט עד לסוף השנה יזכה בשובר מפנק על סך 10,000 ₪ לקניית מוצרי חשמל!
כן, אתם קוראים נכון. גם דירה חדשה וגם מתנה.

דירה חדשה ומרווחת, מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב, מחיר מיוחד וגם מתנה חד פעמית בשווי 10,000 ש"ח יהפכו את חוויית המעבר לדבר הכי משתלם שיש. נצלו את ההזדמנות האחרונה להיכנס ממש מיד לדירת החלומות שלכם וליהנות ממתנה משתלמת במיוחד שתהפוך את הכניסה שלכם לבית לקלה יותר וחסכונית יותר. כל מה שנותר לכם לעשות הוא פשוט להחליט מאיזה מוצרי חשמל אתם הולכים ליהנות. נותרו דירות אחרונות, מהרו לפני שייגמר.

לקבלת שובר על סך 10,000 ש"ח ברכישת דירה השאירו פרטים

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות