fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נצלו את המשבר להעלות את הערך של הנכס שלכם

איכות בניה גבוהה, מקצועיות, יחס אישי, התאמה לצרכי הלקוח ועמידה בזמנים. בשיפוץ דירה או בניה של פרויקט חדש חברת ממונאס דיזיין עם המחירים האטרקטיביים ביותר בצפון

משבר הקורונה פגע בכלכלת ישראל אך גם יצר הזדמנויות בשוק הנדל"ן. המחיר לשיפוץ הנכס או עליות בניה של נכס חדש בימים אלה, זולים ואטרקטיביים בהשוואה לשנים קודמות, לכן אם אתם מתכננים להוסיף עוד חדר, להגדיל את המרפסת, להוסיף קומה ולחדש את הנכס שלכם, חברת ממונאס דיזיין בניה ופיתוח הוא המקום המומלץ ביותר להתחיל את התהליך.

שיפוץ חדר רחצה של חברת ממונאס
שיפוץ חדר רחצה של חברת ממונאס

ניסיון של שנים

חברת ממונאס דיזיין בניה ופיתוח נמצאת בשוק הבניה כבר למעלה מעשור ומנוהלת ביד רמה ע"י דותן קומא. דותן, 46 מקרית מוצקין החל את דרכו בלימודי הנדסת בניין בטכניון ופועל שנים רבות כמנהל עבודה מוסמך. היום, כקבלן רשום מספר 32705 עם ניסיון עשיר של מעל 25 שנה בתחום, חברת ממונאס דיזיין בניה ופיתוח אחראית לבניית פרויקטים רבים בכל אזור הצפון וממשיכה לפתח עצמה בכל פרויקט חדש.

חברת ממונאס דיזיין בניה ופיתוח עוסקת בבניה פרטית, בנית מרפסות, ממ"דים, חיזוק מבנים, תוספות בניה, פיתוח חצרות ושיפוצים כלליים.

בזכות הניסיון העשיר שלה בתחום, כל לקוח יזכה לקבל את השירות האמין ביותר, הבטיחותי ביותר וכמובן ברמה הכי גבוהה ומקצועית. כקבלן רשום העבודה נעשית תחת פיקוח של משרד הבינוי והשיכון, דבר הכרחי וחשוב ביותר בעת הבניה.

השאירו פרטים וקבלו שיחת ייעוץ חינם לגבי שיפוץ מחברת ממונאס דיזיין בניה ופיתוח

הפרויקטים שלנו

תשומת הלב לפרטים הקטנים ומתן מענה לצרכי הלקוח הפכו לאבן הדרך של חברת ממונאס ובשל כך היא הפכה לאחת מחברות הבניה המובילות בצפון. ממונאס אחראית לפרויקטים רבים באזור בניהם, בניית בניין ברחוב נחשון 3 בכרמל, חיפה, שני מבני מגורים מפוארים בעפולה, בניה של קוטג' מפואר ברחוב שלונסקי 29 בשכונת דניה בחיפה ועוד פרויקטים רבים ואחרים.

כעת החברה שוקדת על בניית מפעל ענק של 1,000 מ"ר ומחסנים בקרית אתא. פרויקטים שעתידיים להגיע בקרוב יהיו תמ"א 38 בעכו ופרויקט פינוי בינוי בטבעון. כל עבודה של חברת ממונאס דיזיין בניה ופיתוח מתבצעת ברמה גבוהה וכל פרויקט ניחן באיכות בניה מהגבוהות בתחום. בקרוב, החברה גם תצרף לצוות שלה משרד אדריכלים מוביל, שווה לחכות.

השאירו פרטים וקבלו שיחת ייעוץ חינם לגבי שיפוץ מחברת ממונאס דיזיין בניה ופיתוח

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות