fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תנו לנשום

לא היינו צריכים את המחקר האחרון. אנחנו, תושבי חיפה ושפלת החוף בואכה עכו, יודעים כבר שנים שהאוויר שלנו מזוהם, שלא לומר מסריח. אוויר נקי זה המינימום שמגיע לבן אדם החפץ חיים מהשלטונו
האם יוקם בית זיקוק חדש? (צילום אילוסטרציה PantherMedia)
האם יוקם בית זיקוק חדש? (צילום אילוסטרציה PantherMedia)
אילוסטרציה (PantherMedia)
אילוסטרציה (PantherMedia)

במשך שנים בבקרים ולפעמים בלילות, כשאין רוחות, אנו חשים חשנו עננה של סירחון, עננה של אוויר מלא ברעלים, שאנו נאלצים להחדיר לגופנו, תוך הבנה שמדובר בסכנת חיים ממשית.

שיעורי הסרטן בחיפה רבתי מדאיגים כל בר דעת, ואין הדעת סובלת שזוהי גזירת גורל משמיים ואין מה לעשות בנדון. היהפך הוא הנכון, יש לממש וליישם חוקים נוקשים על המפעלים כדי להוריד את רמת הזיהום. למדע יש היום פתרונות. הפתרונות עולים כסף, הרבה כסף.

כסף יענה על הכל. השאלה מאיזה כיס יוצא הכסף ומיהם הלוביסטים שפועלים באופן עקבי ודורסים את זכויות האזרח ובריאות הציבור.

חיפה היא עיר יפה ונפלאה ויש בה שילוב מדהים של ים והר. היא מסוגלת להיות אטרקציה תיירותית ואפשר לפתח בה תיירות פנים ותיירות חוץ, כולל נמל מסחרי עמוק, מים ושדה תעופה חדש, שיפתח את האזור לעולם הגדול. זה צריך להיות החזון ולפיכך יש לפתוח במלחמת חורמה נגד המזהמים באשר הם. בנושא הזה תהיה מאוד קריטית עמדת המחוקק ועמדת בתי המשפט.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות