fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ציפי והטעויות

היום שלי מסתייגת, ציפי מזגזגת, ופרץ מספר לכולנו סיפורים על יושרה ואידיאולוגיה, ומצנע האידיאליסט והביצועיסט נשאר אולי בחוץ.
תבחן את ההשלכות. ציפי לבני (צילום: סנדי טפרסון)

ציפי לבני סימלה דבר חדש, פוליטיקה נקייה, אי כניעה לסחטנות, משא ומתן מדיני. עכשיו היא בראש התנועה בדרך לממשלה, אם אכן תקום ממשלה, וראה זה פלא, לבני, שקיבלה קולות גם בזכות עמרם מצנע, מדלגת עליו. לא ברור לה פתאום, שהוא מספר 2 לכל דבר ועניין.

לא ברור לה פתאום, שהוא מספר 2 לכל דבר ועניין. עמרם מצנע (צילום: מפלגת התנועה)

מצנע הוא אדם חכם ומוכשר ואמיץ, יחיד במינו. הוא היה אלוף פיקוד מרכז, ראש אג"ת, ראש עיריית חיפה, יו"ר מפלגת העבודה, הוא האיש ששיקם את ירוחם בנגב במעשה ציוני.

מצנע הוא אדם ישר, ולבני כנראה קצת התעקמה לאחרונה. עכשיו היא רוצה לבחור כשר שני במפלגתה את עמיר פרץ. זה שיצא תחמן לא קטן כאשר סיפר סיפורים שהוא עוזב את שלי יחימוביץ בגלל שהיא לא רוצה להסתייג מנתניהו, והנה היום שלי מסתייגת, ציפי מזגזגת, ופרץ מספר לכולנו סיפורים על יושרה ואידאולוגיה  ומצנע האידאליסט והביצועיסט נשאר אולי בחוץ. מה זה אומר על לבני ועל כולנו, את זה ימים יגידו.

לבני, שקיבלה קולות גם בזכות עמרם מצנע, מדלגת עליו. ציפי לבני (צילום: סנדי טפרסון)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות