fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

צהוב עולה

צ'רקס מתאר את ההרגשה הנפלאה שאחזה בו אחרי הניצחון של מכבי תל אביב בגביע אירופה. "הרגע שבו ראיתי בעיניים של דייויד בלאט, שהוא ואני יודעים שהפעם הגביע נוסע לתל אביב"
מכבי תל אביב אלופת אירופה
מכבי תל אביב אלופת אירופה

הטור של צ'רקס מחכה לכם בסופ"ש בעיתון "הד הקריות"

צהוב עולה זה מכבי. כך התנגנה לי פתאום המנגינה בבוקר שאחרי. האמת שבשנים האחרונות התנתקתי לגמרי מהקבוצה התל אביבית, שמאיזו שהיא סיבה היא הפסיקה לעשות לי את זה. אולי כי יש בה יותר מידי זרים, ואין דמויות ישראליות דומיננטיות, כמו בעבר. אולי האגרסיביות של שמעון מזרחי, לך תדע, אבל בסוף השבוע האחרון הרגשתי אותם, חשתי את הקהל שלהם, התחברתי אליהם, אולי בגלל דיוויד בלאט, שאני זוכר אותו עוד כשחקן במכבי חיפה, אולי דווקא בגלל הדון הזקן, שמעון מזרחי, שנראה על כדורים רוב המשחק, ואולי בגלל שלנצח את ריאל מדריד בגמר, זה תמיד חלום של כל קבוצה בכל מקום, בכל סוג של ספורט.

צ'רקס
צ'רקס

לא רוצה להיכנס לניתוחי המשחק ולטקטיקה, רוצה בעיקר לדבר על ההרגשה הנפלאה, על הרגע שבו ראיתי בעיניים של דייויד בלאט, שהוא ואני יודעים שהפעם הגביע נוסע לתל אביב. זה היה בתחילת ההארכה, כאשר מכבי עשתה ארבע נקודות רצופות, והיה ברור שהספרדים בלחץ אטומי.

ילדי בית הספר מבקרים באימון קבוצת מכבי תל אביב (צילום: עמותת הספורט במעלות)

אחרי ההתפוצצות שלהם על ברצלונה, הם הריחו את הפרקט מלמטה והיה בו ריח מיוחד של הפסד צורם. התחושות שלי התגברו עד שדקה לסיום זה כבר עמד על תשע נקודות, וחשבתי שקבוצה שמביאה רבבת אוהדים למילאנו היא בסך הכל גם קבוצה שלי, אם לא ברע, לפחות בטוב. והאמת, יש משהו נפלא בלראות את מכבי, הילד הרזה של השכונה, דופק מכות לגדולים, לחזקים, לעשירים, שלא יודעים איך לאכול את החוצפה שלו. מכבי תל אביב הדקיקה, עם תקציב שהוא רבע מתקציבה של ריאל מדריד, הראתה שגם בכדורסל זה עוד לא סגור בגלל כסף ועדיין לספורט הזה יש רגעים של רוח ומעוף. עכשיו אני כולי תקווה שאתלטיקו מדריד תיקח את אליפות אירופה בכדורגל.

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות