fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עיר מחפשת מנהיג

השיט הביא לנו תארים יותר מכל ענף ספורט אחר, ובכל זאת באליפות העולם על דגם 470 שתנקז לחיפה באוקטובר הקרוב את מיטב שייטי העולם, לא יהיה ולו נציג אחד ממועדון השיט בחיפה
ללא שחקן בית. מרכז השיט חיפה צילום: באדיבות מרכז השיט חיפה
ללא שחקן בית. מרכז השיט חיפה (צילום: באדיבות מרכז השיט חיפה)
ללא שחקן בית. מרכז השיט חיפה צילום: באדיבות מרכז השיט חיפה
ללא שחקן בית. מרכז השיט חיפה (צילום: באדיבות מרכז השיט חיפה)

יש אנשים שרק אחרי מותם מבינים כמה הם היו יחידים בדורם. אחד כזה היה רב חובל ראובן סדנאי, שהיה במשך שנים הספונסר והאבא הרוחני של מועדון השיטבחיפה. סדנאי היה רב חובל קשוח, בן אדם עם יכולת ביצועית מדהימה. הוא הגה, יזם וביצע יחד עם ניסים שמואלי, את פרויקט השיט בחוף השקט בבת גלים. הוא הביא גם כסף, מאות אלפי שקלים, חלקם מכיסו וגם מתורמים.

המועדון הכשיר אלופים ברמה ארצית ועולמית, לכן קשה לעכל שבאליפות העולם הקרובה בחודש אוקטובר, אליפות בדגם 470, אליפות שתנקז לחיפה את מיטב שייטי ישראל והעולם ותשים את חיפה על מפת הספורט הבינלאומית – לא יהיה ולו נציג אחד ממועדון השיט חיפה. זה בערך כמו שמכבי חיפה תשחק בליגת האלופות בכדורגל בלי אף שחקן בית אחד.

לחיפה כעיר יש ספורט ייצוגי מדהים – השיט, שעד היום הביא לישראל תארים יותר מהכדורגל, הכדורסל והאתלטיקה. מן הראוי שמישהו בעיר, בעל השראה, חובב שיט ובעל אמצעים כספיים, יתרום, אם לא מזמנו, לפחות מכיסו, לספורט המדהים הזה. חיפה זקוקה למנהיג ימי מהסוג שיענק'לה שחר מהווה לכדורגל. הכבוד, כמובן, עלינו והחינוך וההישגיות לתפארת העיר וחובבי עולם הים באשר הם.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות