fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מות הריאליטי

תוכניות הריאליטי בהחלט מיצו את עצמן. איים מפלסטיק, משימות מטופשות וחדרים סגורים עם כמה צווחנים הזויים שמחפשים כיוון בחיים, כל אלה אינם תחליף לסובב אותנו
חפשו הרפתקאות במקומות אחרים. משתתפי הישרדות עונה 7 (צילום: אוהד רומנו)
חפשו הרפתקאות במקומות אחרים. משתתפי הישרדות עונה 7 (צילום: אוהד רומנו ומיכה לובטון)

נדמה לי שאפשר להכריז על מות הריאליטי. הז'אנר עדיין עושה קולות אחרונים של חיים, מגשש את דרכו באפילה, אבל הוא בהחלט מיצה את עצמו. איים מפלסטיק, משימות מטופשות וחדרים סגורים עם כמה צווחנים הזויים שמחפשים כיוון בחיים, כל אלה אינם תחליף לסובב אותנו.

חפשו הרפתקאות במקומות אחרים. משתתפי הישרדות עונה 7 (צילום: אוהד רומנו)
חפשו הרפתקאות במקומות אחרים. משתתפי הישרדות עונה 7 (צילום: אוהד רומנו ומיכה לובטון)

 

היום הריאליטי הוא בחוץ, ברחובות, בכבישים, בתחנות דלק. האם תעבור בשלום את כביש 443, או שמא סכין תישלף מאי שם ותסכן את קיומך. וכן, יש גם מיליון בני אדם שקמים בבוקר ומחפשים לשרוד עוד יום כלכלית ונפשית. הזמן כמו עצר מלכת, ולאנשים אין סבלנות לדיאלוגים של פח אשפה ולכוכבים דרג ז', שמנסים לשקם קריירה גוססת בעזרת טלוויזיה שלא מוצאת לעצמה כיוון אחר חדשני ומאתגר. אפשר לומר שספינות הדגל של ערוצי הטלוויזיה הפכו לשעמומון אחד גדול, ובהעדר חדשנות, הצופים עוברים ומזפזפים עד יעבור זעם. "האח הגדול", "הישרדות" ושאר התוכניות מנסות לדוג במים עכורים, עד שימצא הכיוון החדש והגואל.

אני, שצפיתי בעונות הראשונות, מרגיש כרגע חופשי ולא מחויב ומחפש בין מבזק חדשות אחד למשנהו משהו מרענן בערוץ ההיסטוריה, בנשיונל ג'יאוגרפיק ובמקומות יותר נסבלים ומרחיבי דעת מאשר בריאליטי. וכן, יש גם כמה סדרות מקור כמו "שטיסל", ועל הדרך שידורים חוזרים של "תיקים באפילה".

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות