fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מותחן על הדשא

התחושה שלי היא שרק בדקות הארכה של סוף העונה, ממש עם הבאזר, נדע מי ירדה ליגה ומי אלופה
צילום: פוטוליה
צילום: פוטוליה

אין ספק שעולם הכדורגל הישראלי הופך להיות מותחן קצוות באשר לאליפות ולירידה מהליגה. החלוקה לפלייאוף עליון ותחתון עשתה טוב לכדורגל, והתחושה שלי היא שרק בדקות הארכה של סוף העונה, ממש עם הבאזר, נדע מי ירדה ליגה ומי אלופה. הפועל חיפה במומנטום חיובי אחרי שני ניצחונות לא קלים, אך מעוררי תקווה להמשך, אבל המאמץ עדיין בשיאו וכל משחק הוא תקווה מחודשת בלב האוהדים.

צילום: פוטוליה
צילום: פוטוליה

ראיתי בפאב אנגלי בקפריסין את המשחק בין ליברפול לדורמונד יחד עם אוהדי ליברפול. יצירת מופת, אולי המשחק היפה ביותר בעשור האחרון. הקצב היה מהמם, ואם חשבנו שליברפול לא תחזור ותבקיע לשער תוך חצי שעה עם גול בדקה ה-91, הרי שהוכח לכולנו עד כמה המשחק יכול להיות מתעתע ומופלא, וקבוצות כמו ליברפול ודורמונד לא נופלות ברמתן מאף קבוצה שנשארה בצ'מפיונס.

התחושה שלי היא ששתי קבוצות אנגליות ייקחו השנה את אליפויות אירופה, ליברפול ומנצ'סטר סיטי. הסיטי נותנים באירופה תצוגות נפלאות וקבוצה שניצחה ועברה את פריז סאן ז'רמן, יכולה להגיע לבאר ולשתות ממנה. כנראה שהטקה טיקה של ברצלונה קיבל מכה רצינית, אבל אירופה עדיין נותנת הצגות גדולות ואיזה מזל שאנחנו אוהבים כדורגל ולא גולף או דוק.

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות