fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מה רוצים מיאיר?

הבן אדם קיבל בור ועכשיו הוא צריך לסגור אותו. בכלכלה הוא לא ממש מבין, אבל הוא תמיד יוכל להסתמך על הזיכרון הקצר של הציבור ולהגיד: אני קיצצתי לחרדים. האמנם?
יאיר לפיד
יאיר לפיד (צילום: נילי רייכמן)
יאיר לפיד
שר האוצר יאיר לפיד (באדיבות אתר הכנסת)

שר האוצר יאיר לפיד עושה סטאז' על מעמד הביניים והעניים. בכלכלה הרי הוא לא מבין. אחרי הכל אביו היה פוליטיקאי וממנו הוא למד הרבה. הגזירות האחרונות דופקות חזק מאוד את החלשים ביותר. להם אין ועד חזק, אין להם מועצת יש"ע, הם נידונו להיות ארורים זבי חוטם ודם. אחרי ששמעתי על הגזירות החלטתי שאני חייב עוד הכנסה. חשבתי לעבוד על מונית שלוש פעמים בשבוע בשעות הערב. הסתבר לי שבמוניות מתייבשים הרבה בתחנה ונוסעים מעט מדי, אז העדפתי להתייבש בבית.

החלטתי להוציא את רשתות הדיג שלי מהבוידעם ולנסות ללכת לדוג כמו פעם, בימים של הלירה, לפני עידן השקל. חיפשתי לשכור סירת דייגים והסתבר לי שלא רק הלירה נעלמה, גם הדגים בים. הסבירו לי שאני לא אצליח להרוויח אפילו את הדקל של הסירה, וחוץ מזה נגמרו הלוקוסים בים, והטייקון שהרעיל את הים עם המפעל המזהם שלו, עכשיו מייבא לוקוסים מסודן ושובר את השוק תוך גריפת רווחים מלוקוס סוג ב' שבבישול נהפך לנוזלי.

ראיתי שאין מאיפה לקחת אז החלטתי להדק את החגורה. כבר שבועיים שהחגורה מהודקת וירדתי כבר חמישה קילו. אמרו לי: בן אדם, נכנסת לדיאטה? אמרתי: מה פתאום, אני פשוט לא שותה בירה, כי במחיר של הבירה היום היא יורדת לבטן לאט מדי. אחד משכניי ראה רזון וחיוורון חדשים על פני, ושאל אותי אם אני חולה. אני בריא כמו שור, השבתי לו, החיוורון הוא תגובה רגשית ללפיד הבוער שתקעו לי, הוא כרגע בוער בעצמותיי ומפיץ חיוורון גדול.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות