fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

למה דווקא אני בוחרת ברב אמסלם?

מי מסתכל על טובת המדינה כשהיוהרה ותאוות השלטון מסנוורת? לנוכח האיום של התלכדות מפלגות המרכז-שמאל ייאלץ ראש הממשלה לצרף אליו את ש"ס שיש לה את כל הסיכויים להתנדף הפעם. אני בוחרת ברב שמאמין שמי שאינו תלמיד חכם של ממש, עליו לשרת בצבא
מיקי גולדווסר (צילום ארכיון: אדריאן הרבשטיין)

הקפה של הבקר, היה מריר במיוחד. בסוף השבוע, כשכל העיתונים מצויים בבית והקריאה בהם הופכת להיות מתסכלת ומעלה קבס בשל גילויי מאבקי הכוח והיוקרה בין כל אלה שינהיגו את המדינה מחר, אני מחפשת את שביב האור.

נכון להיום, כל המפלגות הגדולות מוצגות במערומיהן: אג'נדה שמשתנה לפי הסקר היומי. אתמול היינו צ'ילבה אחד לשני והיום נחבור ביחד רק כדי לגבור על מפלגת השלטון הנוכחית. לא משנה להם איזה בלגן ייצרו במידה ויצליחו. כי איך ישבו יחימוביץ, לבני ולפיד ביחד עם כמויות היוהרה הנוזלות מכל אחד? אבל הסכנה שהם ממיטים עלינו, אף גדולה יותר.

"אנחנו הולכים על החוט הדק של נפילה לאבדון".מיקי גולדווסר (צילום ארכיון: אדריאן הרבשטיין)

לנוכח איום של התלכדות מפלגות המרכז-שמאל ייאלץ ראש הממשלה לחבור אליו את כל המפלגות הדתיות הקיצוניות ובמיוחד להמשיך להכניס לקואליציה את ש"ס שיש לה כל הסיכויים להתנדף במידה ולא יקבלו מקום בקואליציה הפעם. זו המכה האמיתית למדינה. הליכוד, כמפלגה ימנית, היא לא קיצונית כמו המפלגות הדתיות.

נכון שבנושא הכלכלי הם יותר בכיוון הקפיטליסטי, אבל גם הליכוד מודע היום שאין יותר אפשרות להפרטה מסיבית או כניעה מוחלטת לטייקונים. גם מבחינה מדינית, יש בליכוד הבנה בצורך למציאת פתרון לשני העמים. לכן, שיתוף פעולה של הליכוד עם מי ממפלגות המרכז-שמאל, היה פתרון לטובת המדינה. אבל מי מסתכל על טובת המדינה כשהיוהרה ותאוות השלטון מסנוורת?

התסכול והבלבול בעם, יוצרים סדק נרחב שאליו נדחקים כל מיני הזויים שהקימו כתות שונות המנסות להשתלב בפוליטיקה. למה לא? משכורת לכל החיים ורמת חיים מיוחלת. התחככות עם פרנסי המדינה במסדרונות הכנסת. מי שהכשיר את הקרקע לצמיחת כל הרבנים ההזויים המתפרנסים מעושק דלת העם על ידי נתינת קמעות ולחשים תמורת כסף רב?
קל מאד להטות לבם של אנשים בורים קשי יום ולהאכילם לחשים וקמעות או הבטחות שווא. אם ראשי מפלגות המרכז לא מבינות את הצרה הזו, של המשך קיומה של ש"ס, ולא תחשובנה על טובת המדינה, אנחנו הולכים על החוט הדק של נפילה לאבדון.

אני מתארת לעצמי שיהיו כאלה שישאלו אותי למי אני נותנת את קולי. אני לא שומרת זאת בסוד. אני מאמינה שאם לא נפתור את הבעיות שלנו פנימה, עד שלא נתגבש להיות עם אחד מגובש, גם אם יהיו דתיים וחילונים, עד שלא נפנים שכבר אין עדתיות ושנישואי התערובת בין העדות השונות כבר עולים על נישואין בתוך העדה, אני מעדיפה לא לתת את קולי לאחת מהמפלגות הגדולות, אלא לחזק אדם אמיץ שבא מתוך המערכת, שמכיר את המערכת מבפנים, אשר צמח כש"סניק עד שהבין את גודל האסון שש"ס המיטה על המדינה – אני בוחרת ברב חיים אמסלם.

הרב חיים אמסלם (אתר כנסת ישראל)

אני חושבת שיש לחזק אדם נאור זה, שהעדיף לעמוד מול ולחשוף את כל פגעיה של המפלגה. לחשוף ולהילחם בהם. אני החילונית, מאמינה ברב אמסלם, אני בוחרת ב'עם שלם'. אני בוחרת ברב שמאמין שמי שאינו תלמיד חכם של ממש, עליו לשרת בצבא. אני מאמינה ברב שמכריז שכולם צריכים להתפרנס מעבודת כפיים ולא להתפרנס משנור ומתת חסד. דגל מרכזי של "עם שלם" הינו חתירה נחושה למען השגת צדק חברתי לכל אזרחי ישראל. אני מצביעה 'עם שלם'.

 הכותבת היא מיקי גולדווסר, אמו של החייל החטוף אהוד גולדווסר ז"ל וחברת מועצת העיר נהריה.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות