fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הברק חוזר

אהוד ברק, שהשבוע תקף אישית את ראש הממשלה, הוא כמו מטכ"ליסט מנוסה, מזהה הזדמנות וחולשה אצל נתניהו, חולשה הנובעת מזה שיותר מדי נפגעי נתניהו נמצאים על הגדר ויכולים להתאחד נגדו
איפה היית? אהוד ברק (צילום: כנסת ישראל)
איפה היית? אהוד ברק (צילום: כנסת ישראל)
איפה היית? אהוד ברק (צילום: כנסת ישראל)

המלחמה על בחירות 2019 (ואולי לפני כן) נכנסה לשלב המוקדמות. אהוד ברק הפשיל שרוולים וירד לאולפנים לתקוף אישית את ראש הממשלה. מה קרה בשטח שהוציא אותו משלוותו הסטואית בעולם העסקים, גרם לו ללבוש כפפות ולהיכנס לזירה?

פעם שמעתי את צופית גרנט אומרת בטלוויזיה: "הציבור לא יודע דבר וחצי דבר, ממש כלום, על מה שקורה באמת בחדרי השלטון". הון, שלטון וביטחון זה לא רק סיסמה, זה גם מפתח פסיכולוגי להבנת הנפשות הפועלות בדרמה שאנחנו, המריונטות, סובלים ממנה מפעם לפעם.

אהוד ברק, שהשבוע תקף אישית את ראש הממשלה, הוא כמו מטכ"ליסט מנוסה, מזהה הזדמנות וחולשה אצל נתניהו, חולשה הנובעת מזה שיותר מדי נפגעי נתניהו נמצאים על הגדר ויכולים להתאחד נגדו – גדעון סער, משה (בוגי) יעלון, גבי אשכנזי ובני גנץ. בפעם הראשונה, זה שנים, מול נתניהו ניצבת חזית ביטחוניסטית, שאותה הוא לא יכול לנפנף באמירות ביבי קינג – אני מבין והם לא. זה לא קרב נגד ציפי ובוז'י ויאיר ששירת בעיתון "במחנה". זה קרב נגד מטכ"ליסטים בכירים ממנו, נגד גולנצ'יקים וצנחנים שהיו רמטכ"לים ושרי ביטחון. זה קרב שבו הם מסוגלים לקלף מעל נתניהו את נוצות הביטחון והשלטון.

אפשר להגיד על ברק הרבה דברים, אבל אי אפשר להתכחש לזה שהוא באמת נשמע מודאג. גם  אי אפשר להתכחש לזה שלבנאדם יש ביצים של לוחם קשוח. נתניהו ייתקל מולו הפעם בתכסיסים שהוא לא מכיר, כשבוגי בפרונט וברק מושך בחוטים מאחור. אין ספק שבזמן הקרוב משעמם לא יהיה פה, ואני האחרון שמזלזל ביכולותיו של נתניהו להילחם על כיסאו.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות