fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בצורת בחלוצי על

שיחות ממשלה. צ'רקס
שיחות ממשלה. צ'רקס

ראיתי את המשחק בין הפועל באר שבע לבית"ר ירושלים, שהסתיים בתיקו ללא שערים. כל כך משעמם ושבלוני, בלי הדרמה שהגולים מביאים למשחק. למחרת שיחקו קרית שמונה ובאר שבע, והמשחק היה יותר גרוע ויותר משעמם. בקצב הזה ובצורת המשחק הזו, הכדורגל הישראלי יאבד את מעט הצופים שעוד נותרו לו. הסיבה לבצורת השערים היא חוסר משווע בחלוצים טבעיים, גולרים שיודעים לקחת חצי הזדמנות, לבעוט למסגרת ולהרעיד את הרשתות והלבבות.

פרשני הכדורגל מדברים על האפשרות שגם קבוצות שנמצאות בפיגור של עשר נקודות מהפסגה, כמו מכבי חיפה וקרית שמונה, יכולות להתמודד על התואר, ואני חושב שללא חיזוק בחלוצים פוריים ומניבי שערים, העסק לא יעבוד. בזמנו, לפני 30 שנה, מכבי חיפה סגרה פער של 13 נקודות מבית"ר ירושלים ועקפה אותה במחזור ה-29 סיבוב אחד לפני תום הליגה. צריך לזכור שבאותה תקופה מכבי חיפה שיחקה עם ארבעה חלוצים בחלק הקדמי. רוזנטל, ארמלי, סלקטר וצדוק מלכא.

היום לדעתי, אין בכל הליגה כולה ארבעה חלוצים ברמה הזאת ובטח שאין חלוץ כבר דור שלם ברמתו של זאהי ארמלי. היחידים שעוד עושים לי לפעמים טוב בנשמה, הם טוטו תמוז וערן לוי, אבל זה מעט מדי בשביל הליגה. אם מכבי חיפה רוצה בשנה הבאה אירופה, היא צריכה לא רק מזל אלא תגבור בלפחות חלוץ סקורר אחד. בעצם למה רק חיפה, כל הקבוצות זקוקות בדחיפות לחלוצים טבעיים שיחזירו את הצבע למשחק ואת החיוך לאוהדים.

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות