fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בלון ניסוי

צ'רקס מאמין שאלי אוחנה מתנהל בשטחיות, בכדורגל כמו בניסיון שלו עם מפלגת הבית היהודי, שיצאה למלחמת חורמה על האיש והמינוי
אלי אוחנה (צילום: שלומי גבאי)
אלי אוחנה (צילום: שלומי גבאי)
אלי אוחנה  (צילום: שלומי גבאי)
אלי אוחנה (צילום: שלומי גבאי)

לפני כ- 20 שנה הציעו לאלי אוחנה להשתלב במפלגת הליכוד ולהיבחר מטעמה לכנסת. אז הוא סירב ועכשיו עשה טעות והסכים ללכת לבית היהודי. אוחנה הוא פרשן ספורט לא רע, איש עם יושרה ומאמן כדורגל בינוני שעושה עבודה די בשטחיות. כמו שהוא לא עושה עבודת עומק כמאמן וחוקר, ולומד את היריבות, כך הוא לא הבין בכלל מי זו ומה זו מפלגת הבית היהודי, אילו כוחות פועלים שם ומה בעצם הרגיז את כולם בהכנסתו לעשירייה הראשונה.

פרשת אוחנה חשפה את זה שהבית היהודי הוא לא ליכוד ב'. זוהי מפלגה שיש בה רבדים קיצוניים גם בתחום הדתי-חברתי וגם בתחום הקשור לקדושת ארץ ישראל על חשבון עם ישראל במובן המשיחי. אמירותיו בעבר בזכות ההתנתקות הן סדין אדום מול הגרעין הדתי- מתנחלי הקשה של המפלגה, משהו שמשתווה לבגידה. יש בתוך הבית היהודי גם כאלו ששחקן כדורגל שהיה בעברו נשוי לדוגמנית הוא מבחינתם צלם בהיכל, סמל לתרבות הנהנתנות החילונית התל אביבית, ודי בכך כדי להוציא אותם למלחמת חורמה על האיש והמינוי.

בסופו של יום, אוחנה שימש בסיפור הזה בלון ניסוי וחשף את זרמי העומק של המפלגה הזאת. אם יבוא היום והבית היהודי ירכיב פה ממשלה, אל תגידו שלא ידעתם, אל תגידו שלא שמעתם, תשאלו את אלי אוחנה עכשיו לפני שתתעוררו למציאות לא מוכרת.

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות