fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אזהרת מסע (זמנית)

הפיגוע באיסטנבול, שבו נהרגו ונפצעו ישראלים רבים שרק ביקשו ליהנות מהעיר הקסומה הזאת, מלחיץ את כולם. בכל זאת, אני מקווה שאזהרת המסע בדרגה שהוציא המטה ללוחמה בטרור על כל חלקי המדינה, תיבחן מחדש עם שוך ההלם והחרדה
איסטנבול (צילום: פוטוליה)
איסטנבול (צילום: פוטוליה)

 

אני מקווה שאחרי ההלם הראשוני בעקבות הפיגוע באיסטנבול, הסוגיה אם לטייל בכל חלקיה של תורכיה כולל איסטנבול תיבחן מחדש במטה ללוחמה בטרור שהוציא אזהרת מסע בדרגה הגבוהה ביותר על כל חלקי המדינה. יותר משיש פה ידע קונקרטי, יש אווירה, יש פחד ויש דאגה, וזה מובן, אבל גם על תאילנד יש אזהרה שכזאת ותיירים מכל העולם נוהרים לאיים בתאילנד, כולל ישראלים רבים.

פחות ידע, יותר פחד. איסטנבול (צילום: פוטוליה)
פחות ידע, יותר פחד. איסטנבול (צילום: פוטוליה)

בשנה שעברה הפלגתי לאורך חופי תורכיה ונהניתי מנופים מדהימים והכנסת אורחים לבבית. אני מקווה שעד הקיץ המצב יחזור לקדמותו ועולם כמנהגו ינהג. אנשים לא נסעו תקופה מסוימת לפריז אחרי הפיגועים שהיו שם, לא נסעו לבורגס אחרי הפיגוע הקשה, ובסוף זה נרגע. דווקא אנחנו, הישראלים, למודי הפיגועים, שלא מפחדים לנסוע לירושלים, למרות הסכנות הטמונות בה, שלא מפחדים לטייל בהרבה מקומות בעולם, צריכים לתת לעצמנו פסק זמן, לשאוף אוויר ולא לפסול את תורכיה על כל המגוון שיש בה.

המרחק מחיפה לאנטליה הוא בערך כמו מאנטליה לאיסטנבול. איסטנבול היא עיר ענקית ויש בה רובעים יותר שקטים מאשר הרבה מקומות בעולם ובארץ. כמי שטייל שנים רבות במרחבי תורכיה, אני מסרב לפסול אותה לאלתר ומקווה שכמו שאנשים בעולם לא יפסיקו לבקר אותנו, גם אנחנו לא נפסיק לבקר בתורכיה, בלי קשר ליחסים שלנו עם מדיניותו הפרו-פלסטינית של הנשיא התורכי ארדואן.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות