fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תכירו את מתחם העסקים הגדול ביותר בעיר

קבוצת הנדל"ן הגדולה בישראל מביאה לעיר עכו שתי קומות מסחר חדשניות על גג קניון עזריאלי עם נוף מרהיב לים ונותני שירות בהישג יד, ובקיצור, חגיגה איכותית שאף תשפיע על מחירי הנדל"ן באזור
קבוצת עזריאלי מגיעה לעכו
קבוצת עזריאלי מגיעה לעכו

לפני עשור התקבלה החלטה בקבוצת עזריאלי, קבוצת הנדל"ן הגדולה בארץ, להקים קניון בעיר עכו ובימים אלה הקניון חוגג 8 שנות פעילות. בשנת 2017 עכו חתמה על הסכם גג על מנת להכפיל את כמות תושבי העיר, והעיר נמצאת בשלבים של פיתוח והתחדשות.

מנכ"ל קניון עזריאלי עכו, רפאל בולניק: "על מנת לתמוך בעיר ותושביה, החליטו בקבוצת עזריאלי על פרויקט ייחודי ראשון מסוגו בשווי 80 מיליון שקלים. הפרויקט יכלול שתי קומות חדשות של משרדים על גג הקניון וישתרע על שטח של 10,000 מטר".

מטרת הפרויקט: לייצר מקומות עבודה חדשים, לעודד את המסחר בעיר ולהנגיש לתושבים נותני שירות קרובים למקום מגוריהם.

בקומת המשרדים החדשה צפויים להיפתח חדר כושר מרהיב של רשת הומלס פלייס, בתי ספר למקצועות היופי, מרפאות ונותני שירות מגוונים. המרכז יהיה הראשון מסוגו בעיר.  בשנתיים וחצי הקרובות צפוי להבנות מתחם נוסף בשטח החניה המערבית של הקניון ויכלול בית קולנוע חדש, שיחובר לקניון ולמרכז העסקים.

על התכנון האדריכלי מספר בולניק בהתרגשות: "מחלונות הזכוכית שיקיפו את המתחם, אפשר יהיה לצפות במפרץ עכו המרהיב, העיר העתיקה וחוף הים הפסטורלי. התכנון האדריכלי הייחודי נועד להכניס אור טבעי אל תוך הקניון ואל קומות המשרדים החדשות וכך ליצור סביבת עבודה מוארת וחסכונית בחשמל. הגישה לקומת העסקים החדשה תתבצע בסיוע חמש מעליות חדשניות מתוך שטח הקניון".

 

קבוצת עזריאלי מצהירה שהיא "בעיר עכו בשביל להישאר ולצמוח יחד עם התושבים עם קומפלקס עתידני בן שלושה מתחמים, שיכלול בידור, צרכנות ועסקים ואף ייצר לעיר מעל 200 מקומות עבודה חדשים".

קומות המסחר החדשות ינגישו שירותים קרובים לבתיהם של התושבים באזור שוקק חיים זה, כך שבין המסעדות וחנויות הבגדים תיווצר תנועה משמעותית של עוברים ושבים. כמו כן, סמיכות הקניון לבתי המלון בעיר תיתן פתרונות ממוזגים לבילוי המתויר.

בינוי הפרויקט יצא לדרך בחודש האחרון ויתאכלס כבר בדצמבר 2020. מיד לאחריו תחל בניית בית הקולנוע. מגרשי חניה חדשים יוקמו באזור המתחם והחנייה תהיה בחינם, זאת לצד קרבה לתחנת רכבת ותחבורה ציבורית.

בולניק מוסיף "כי ערך הנדל"ן באזור צפוי לעלות בעקבות קנה המידה העצום של הפרויקט, כאשר המחיר למטר רבוע בקומת המסחר יעמוד על 70 שקלים בלבד".

הבנייה בסמוך לשטח הקניון כבר החלה, המעוניינים להבטיח לעצמם מקום מושלם לבית העסק עם נוף פנורמי, מוזמנים להגיע ולהתרשם.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות