fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תופסים כיוון

תכירו את ד"ר מגי בן יהודה שפתחה את בית הספר "כיוונים" כדי להנחיל לציבור את הידע הרב המצוי בתחום האימון, המאפשר שיח מקרב בין כולנו
ד"ר מגי בן יהודה

ד"ר מגי בן יהודה, יועצת ארגונית, מנחת סדנאות בתחומים של העצמה אישית ותקשורת בינאישית לארגונים, מבוגרים ובני נוער ומאמנת להעצמה אישית מזה 15 שנה, פתחה לאחרונה את בית הספר "כיוונים" לטובת שיח מקרב בין כמה שיותר אנשים ורצון להנחיל את ידע הרב שצברה בתחום האימון.

ד"ר יהודה, אמא לשלושה וסבתא לשני נכדים משלה ועוד ששה מבין זוגה,

בנתה את עצמה מחדש פעמיים במהלך חייה: "אחרי 15 שנים של ניהול עסק עצמאי ומשבר כלכלי החלטתי לבצע שינוי ולהעניק שנה מחיי למען כפר הילדים בכרמיאל. השנה הפכה לשש שנים מאתגרות ומלאות סיפוק. הפעם השנייה הייתה כאשר איבדה את בעלה, לקחה את עצמה בידיים והמשיכה בעשייה ובנתינה לקהילה".

הדרך לאימון אישי הייתה לה ברורה: "במהלך לימודי התואר השני בשנת 2003, בעוד תחום האימון האישי בחיתוליו בארץ, הבנתי שזה הייעוד שלי בחיים. עברתי הכשרות בבתי ספר רבים בארץ, החל מאימון להעצמה, אימון לזוגיות ואימון למבוגרים, ילדים ובני נוער בעלי ADHD, כמו כן, הוכשרתי כסופרווייזר למאמנים".

 

כיוונים – ד"ר מגי בן יהודה

 

בהמשך, החלה לעבוד באורט בראודה בכרמיאל בשעות היום ובשעות הערב העבירה קורסים וסדנאות. האימון היה בנפשה והיא המשיכה ללמוד ולהעמיק ידיעותיה בתחום. כך נחשפה לאימון ייחודי שפותח בשנת 2009 באורט בראודה – אימון אישי אקדמי לסטודנטים. וזה גם הנושא בו היא התמחתה בדוקטורט: "חקר השפעות האימון האישי האקדמי על מסוגלות עצמית והצלחה בלימודים".

היא אף פיתחה שתי ערכות קלפים שמשמשות כלי לעבודה למאמנים ומטפלים בתחום הלמידה ובתחום המסוגלות העצמית.

גולת הכותרת הוא ספר הביכורים אותו השיקה לאחרונה, "רגע לפני מדרגות הרבנות" – ספר שנותן כלים מעשיים לשימור ושיפור הזוגיות.

בית הספר "כיוונים" מעביר קורסים בהכשרת מאמנים אישיים, סדנאות בתחומי העצמה, אימון לזוגיות ומשפחה, אימון רפואי ועוד סדנאות המיועדות בחלקן לקהל הרחב ובחלקן למטפלים ומאמנים. במקום צוות מרצים ומאמנים מוסמכים, מקצועיים ובכירים, המוכרים ע"י לשכת המאמנים ונמצאים בתחום האימון שנים רבות. "המטרה שלי היא שיותר ויותר אנשים ידעו לדבר את השפה האימונית, שהיא שפה מקרבת, שפה שדרכה ניתן לייצר שיח בונה בין אנשים ולהבין באמת למה אנחנו חושבים מחשבות מסוימות, מה עוצר אותנו בחיים ולאפשר לכל אחד את הצמיחה לה הוא ראוי". מסכמת מגי בסיפוק.

המקום פתוח בשעות 8:00-21:00. מוזמנים להצטרף לחוויה.

כיוונים: 054-7955535

פייסבוק: https://www.facebook.com/magibenyehuda/

פרטים באתר: https://www.kivunim19.co.il/

 

קורסים לקהל הרחב ב"כיוונים"

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות