fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

להט הקסם: אמן החושים שישאיר אתכם עם פה פעור

הילד מכרמיאל, שגמע בשקיקה סרטונים של קוסמים ביוטיוב ונמשך לתחום כמו מגנט, הוא כבר נער בן 16, שנחשב לדבר הגדול הבא בתחום אמנות החושים * להט אוקרט, שננו את השם, ומהרו להזמין מופע בביתכם, שישבור לכם את שגרת הקורונה. ההנאה מובטחת
להט אוקרט הקוסם ואומן החושים | צילום: יח"צ
להט אוקרט הקוסם ואומן החושים | צילום: יח"צ
להט אוקרט הקוסם ואומן החושים | צילום: יח"צ
להט אוקרט הקוסם ואמן החושים | צילום: יח"צ

כשלהט אוקרט מכרמיאל היה בן 9 הוא אהב לראות סרטונים של קוסמים ואמני חושים מכל העולם. יום אחד, הוא ביקש מאמו לקנות לו חפיסת קלפים מקורית, בדיוק כמו זאת שראה בסרטון ביוטיוב. כשהגיעה החפיסה, הוא מיהר לנסות את הקסם הראשון שלו בפני בני המשפחה.

"כשראיתי את הפרצופים המופתעים שלהם", הוא מספר, "התרגשתי נורא. קשה לי לתאר את התחושה האמתית שחוויתי באותו הרגע. אמרתי לעצמי: ממני מתלהבים? ברצינות? בנקודה הזאת הבנתי שזה הייעוד שלי, שאני רוצה לעסוק בקסמים ובקריאת מחשבות".

היום, שבע שנים אחרי, כשהוא בן 16, הוא חבר באגודת אמנות הקסמים בישראל, וקסמים ומנטליזם הם חלק בלתי נפרד ממנו. רבים צופים לו עתיד מזהיר בתחום.

"הייתי ילד סגור ומופנם"

הוא ניחן ביכולות מדהימות של זריזות ידיים והוא שופע ביטחון עצמי, אבל, הוא מספר, לא הכל הלך לו בקלות. בתחילת הדרך, הוא התקשה להתחבר לסביבה, ומשכך היה בו תמיד הרצון להתבלט, כדי שיאהבו אותו.

להט מספר: "הייתי ילד סגור ומופנם. לא הכי בולט בסביבת בית הספר. היה לי חבר אחד או שניים טובים, ולא מצאתי את המקום שלי. ביום שהתחלתי לעשות קסמים, הביטחון שלי עלה, ורק אז לא התביישתי מאף אחד. הייתי מכור לסרטוני קסמים ביוטיוב. יום אחד ראיתי סרטון בשם 'the amazing card trick', שמלמד את תורת הקלפים. כל יום למדתי קצת. זה סקרן אותי מאוד.

"הניסיון הראשון שלי מול קהל היה עם החברים בבית הספר. אמרתי לעצמי 'להט, תנסה, מה כבר יכול להיות?'. ניסיתי קסם אחד, כולם התלהבו מאוד וביקשו ממני להמשיך. פתאום, כולם רצו להיות חברים שלי. המחשבה שכולם מתלהבים ממני ושאני ממש משמח אנשים, גרמה לי להמשיך ללמוד ולרצות לעסוק בתחום הזה עוד ועוד.

"הקהל הבא שלי היה האנשים ברחוב. הייתי עוצר אנשים בקניון ומצלם את התגובה שלהם. זה נתן לי את הכוח להמשיך ולהופיע בפני קהל בביטחון מלא".

להט מדהים אותם: חלק קטן מההופעה בתחילת דרכו של להט

האודישן שהדהים את השופטים

בשלוש השנים האחרונות להט אוקרט פיתח מאוד את היכולות שלו באמנות החושים. הוא מספר: "אגודת אמנות הקסמים בישראל עושה אודישנים פעם בשנה. בשנתיים הראשונות, כשהגעתי לאודישנים, אמרו לי שאני קטן מדי. בשנה האחרונה החלטתי שלא משנה מה, אני עושה אודישן".

אלא שאז הגיעה הקורונה, ולהט נאלץ לעשות את האודישן בזום. "אמרתי לעצמי 'איך אעביר את האנרגיה שלי דרך המסך? כשזה פרונטלי זה אחרת. התבאסתי, אבל לא נתתי לזה לעצור אותי. לא אשכח את הלחץ וההתרגשות שלי באותו היום. יצרתי קטע ייחודי ומקורי של חמש דקות. לאחר האודישן הרגשתי טוב, אבל לא ידעתי אם התקבלתי. את התשובות מקבלים מחבר השופטים, בדרך כלל, רק כעבור שבוע, אבל אני קיבלתי אחרי שעות ספורות את ההודעה: 'להט, היית מעולה והעפת אותנו לשמיים. היית המבחן קבלה הכי טוב שהיה לנו אי פעם. ברוך הבא לאגודת הקוסמים – השלוחה הצעירה'. צעקתי מרוב התרגשות. זה היום הכי טוב שהיה לי בחיים. כיום, אני חלק בלתי נפרד מצוות האגודה".

 

"הקסמים הם חלק בלתי נפרד מחיי" להט אוקרט | צילום: יח"צ
"הקסמים הם חלק בלתי נפרד מחיי" להט אוקרט | צילום: יח"צ

"אמא שלי תמיד תמכה בי"

השאלה איך קיבלו ההורים את האהבה הגדולה של בנם לקסמים היא כמעט בלתי נמנעת. להט משיב: "תמיד שואלים אותי על ההורים שלי, איך הם מקבלים את זה. ההורים שלי מאוד תומכים בי, במיוחד אמא שלי. היא לצידי לאורך כל הדרך. היא השקיעה בי מהרגע שהתחלתי. היא מאמינה שאני אהיה הדבר הגדול הבא בארץ ובחו"ל. בלעדיה, אני לא בטוח שהייתי מה שאני היום".

החלום הגדול של להט הוא להופיע באולמות גדולים בארץ, בדיוק כמו חזי דין, נמרוד הראל וליאור סושרד. "הם, ללא ספק, ההשראה שלי בתחום", הוא אומר, "בשנה האחרונה אני משקיע את זמני בלימודי אנגלית ובצפייה ברשתות החברתיות בגדולי הקוסמים בעולם. אני רק מחכה שהקורונה תיעלם, כדי שאוכל לטוס לאירוע ב-blackpool magic בבריטניה, מועדון הקוסמים הגדול בעולם. זה קורה רק פעם בשנה ומשתתפים בו כל הקוסמים הכי מוערכים שיש".

הופעת רחוב: "אנשים נשארים בהלם!"

 

זמן מופע

ההופעה הראשונה של להט על במה הייתה בטקס בבית הספר. לאחר מכן הרבה להופיע בבתים ובאולמות קטנים. היום, בימי קורונה, הוא יוצא עם סדרה של הופעות בזום, zoomagic, וכן בבתים פרטיים בפני לא יותר מ-20 איש ומגיל 12 ומעלה, בהתאם להנחיות משרד הבריאות, בהזמנה מראש. בקרוב מאוד, הוא מגלה, יצטלם לאודישן לתוכנית גדולה בטלוויזיה.

אז אם אתם מתכננים אירוע בבית – יום הולדת או כל חגיגה משפחתית אחרת – או שסתם בא לכם להעביר זמן איכות בבית, התקשרו ללהט והזמינו הופעה. לא תצטערו.

להט אוקרט, נייד: 050-5866111 או 054-8600178

דוא"ל: mentalahat@gmail.com | אינסטגרם: lahat_okrat_officail@

 

להט אוקרט הקוסם ואומן החושים | צילום: יח"צ
להט אוקרט הקוסם ואמן החושים | צילום: יח"צ

 

הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובפייסבוק של צפון 1 גליל מערבי וחדשות נהריה!

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות