fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כוכבי השירה של המכללה האקדמית גליל מערבי

המכללה האקדמית גליל מערבי קיימה תחרות זמר בהפקת ענק עם 400 משתתפים בהנחייתו של אסי הג'וקר מרדיו צפון. בתום התמודדות צמודה ומותחת, אלמוג אטיאס קיבלה את הניקוד הגבוה ביותר. הזוכה המאושרת: "חוויה בלתי נשכחת בערב יוצא דופן"
מכללת גליל מערבי | צילום: ליאור אביטן, באדיבות המכללה

ריאליטי "הכוכב הבא" – הגרסה הסטודנטיאלית: המכללה האקדמית גליל מערבי קיימה את "הכוכב שלנו" – תחרות שירה בהשתתפות סטודנטים וסטודנטיות בהפקת ענק מושקעת עם כ-400 משתתפים.

את התחרות הנחה השדר אסי הג'וקר מהתוכנית בריזה שברדיו צפון ושבעה שופטים דירגו את השירים. בין השופטים היו מנהל הקונסרבטוריון בעכו דני ירון, מנהל מרכז הצעירים בעיר אלי חביב, מרצים וסטודנטיות.

המפיק המוסיקלי איציק יעקבי ליווה פרטנית את המשתתפים וסייע להם בעיבוד המוסיקלי של השירים אשר בחרו. חלק מהסטודנטים שלקחו חלק בתחרות התארגנו כ"להקת המכללה" והשתתפו לאורך השנה ב"במות פתוחות" במכללה במטרה להנעים את זמנם של הסטודנטים ולהעשיר חיי הקמפוס.

לאחר שלב האודישנים העפילו תשעה מועמדים לשלב הגמר שהתקיים במכללה.

בתום תחרות צמודה ומותחת נשארו שלושה מתמודדים: אלמוג אטיאס, אופק דיין ואמל סעד אך אטיאס התעלתה על כולם והוכרזה כזוכה.

הסטודנטים שנכחו בתחרות סיפרו כי חוו חוויה בלתי רגילה וכך גם הזוכה המאושרת אלמוג אטיאס, סטודנטית בשנה ב' של החוג לניהול, שציינה: "היה לי הכבוד לקחת חלק בתחרות ״הכוכב שלנו״. נהניתי לאורך כל הדרך, בקשר והתמיכה מול עובדי הדיקנט המסורים, בעבודה עם איציק המפיק המוזיקלי המעולה שעבד איתנו, במפגש עם הלהקה המדהימה שליוותה אותנו וכמובן ביום המופע עצמו, בו למעשה נפגשנו כל המתמודדים פנים אל פנים. מיד נקשרנו וחלקנו טיפים, פירגנו ותמכנו האחד בשני כי מטרת הערב הייתה ליהנות ולצבור חוויה בלתי נשכחת וכך באמת היה. זו הזדמנות נהדרת לומר תודה רבה לכל העוסקים במלאכה, היה ערב מדהים ויוצא דופן!

דקנית הסטודנטים, רונית מור: "זו הייתה חוויה מרגשת ויוצאת דופן עבורי לארגן את התחרות ולשהות יחד עם הסטודנטים באולפני החזרות. בעולם של ריבוי אינטליגנציות ישנה משמעות רבה להעצמת סטודנטים גם במישור האקדמי הלימודי וגם בהעצמת כישורים אחרים תוך העשרת חיי תרבות מלאי שמחה ועניין בקמפוס".

נשיא המכללה פרופ' נסים בן דוד בירך את המשתתפים והזוכים: "'הכוכב שלנו' היא תוכנית ייחודית שאורגנה על ידי דיקנט הסטודנטים בשיתוף עם אגודת הסטודנטים במטרה להעשיר את חיי הקמפוס באופן מקורי ושונה מהמקובל. ההצלחה יוצאת הדופן של התחרות היא תוצאה של ארגון מצוין ובחירה וסינון של מתחרים בעלי כשרון שירה מקרב הסטודנטים, שילוב שהוביל למופע מרשים ומרגש ביותר".

המכללה רואה עצמה כעוגן אקדמי, תרבותי, חברתי, כלכלי והשכלתי לאזור בו היא שוכנת ולאזור הצפון כולו. המכללה פועלת מתוך מחויבות לקהילה החברתית והעסקית ובשותפות עם מנהיגיה, ליצירת שגשוג וצמיחה של הגליל המערבי. לאור תפיסתה זו, שואפת המכללה האקדמית גליל מערבי ליצר חיי קמפוס עשירים באזור עבור הסטודנטים במכללה במיוחד בתקופה זו.

המכללה האקדמית גליל מערבי הוקמה בשנת 1994 וממוקמת באזור הירוק של העיר עכו. לומדים בה כיום כ-4,000 סטודנטים וסטודנטיות בלימודי תואר ראשון, תואר שני ובמכינות הקדם אקדמיות.

במכללה לומדים לתואר B.A במגוון חוגי לימוד ובהם לימודי ניהול, כלכלה, חשבונאות וראיית חשבון, לוגיסטיקה, חינוך, קרימינולוגיה ותיאטרון. בנוסף מוצעים מסלולים לתואר שני כגון:.M.Aבניהול וכלכלה, תכנית וייחודית בצפון המשותפת למכללה האקדמית גליל מערבי ומכללת תל-חי.

תכנית לתואר שני בניהול במערכות חינוך ותואר שני בקרימינולוגיה המציע גם תכנית ייחודית בהתמחות של ילדים ונוער בסיכון.

המכללה האקדמית גליל מערבי שמה לה למטרה להיות מובילה באיכות ההוראה, בשירותי הלמידה ובהקניית כלים יישומיים שיסייעו לסטודנטים להשתלב באופן יעיל ומהיר בתפקידים מקצועיים וניהוליים.  דוגמא מצויינת לכך היא 'תואר תואר', תכנית לימודים ייחודית וחדשנית המציעה לשלב לימודים אקדמיים לתואר ראשון איכותי יחד עם לימודי מקצוע ותעודת הסמכה. התכנית מאפשרת למעשה לסטודנטים לצאת לשוק העבודה כשיש בידם גם תואר אקדמי איכותי וגם תעודת מקצוע רלוונטית הפותחת אפשרויות תעסוקה ממוקדות.

המכללה פועלת גם לסייע לסטודנטים המעוניינים לשלב את הלימודים האקדמיים עם עבודה במשרה מלאה, קיימים מסלולים שמותאמים לאנשים עובדים המאפשרים לסטודנטים ללמוד לתואר בשעות הערב ובימי שישי.

במסלולים קדם אקדמיים מוצעים לסטודנטים מגוון רחב של מכינות. הם זוכים לקבל מעטפת רחבה של סיוע לימודי ומקצועי שיכין אותם בצורה מיטבית לתואר האקדמי. בנוסף, המכללה מציעה לימודי תעודה מעשיים במסגרת היחידה ללימודי חוץ והמשך בתחומים כמו מרכז סייבר ודיגיטל, עיצוב ואומנויות, רפואה משלימה ועוד.

 

לפרטים נוספים באתר המכללה > לחצו כאן <

 

לעדכונים נוספים בצפון 1 חדשות נהריה לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות