fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הרגיעה שלאחר הנגיעה

למי מאיתנו אין הימים האלה, שהגוף מרגיש ״ תפוס״ מלחץ נפשי, בעבודה, בחיי היום יום, או ממש תפוס פיזית, והדבר הראשון שעובר בראש זה ״איך היה מתאים לי איזה עיסוי טוב של שעה, לשכב בנינוחות, ריח שמנים באוויר, מוזיקת פכפוך נחלים ברקע, עיניים עצומות, ומעסה שבאמת, אבל באמת יודעת את רזי הטיפול בעיסוי״
קלרה מושינסקי, עיסוי בראש הנקרה | צילום: באדיבות המצולמת

אז הכירו את קלרה – מטפלת מקצועית בישרוטל ובעלת קליניקה פרטית.

בקיבוץ ראש הנקרה, אל מול נוף מהמם של ים בצבע תכלת, נמצא חדר הטיפולים של קלרה ובבית הלקוח.

את הכיף תרגישו כבר בכניסה לבית, בעת שתיפתח הדלת והדבר הראשון שתראו זה חיוך גדול ומאיר פנים, כזה שגורם לך כבר לעצום עיניים ולהירגע כבר מהדקה הראשונה.

קלרה מטפלת בעיסויים ממגוון הסוגים: שבדי הוליסטי, עיסוי רקמות עמוק, קלאסי בשילוב אבנים חמות ואפילו עיסוי לנשים בהריון (אם במקרה את אחת מהן), מאחוריה אלפי שעות עיסוי במקומות הנחשבים ביותר, משובים חיוביים לכל מי שזכה לעבור תחת ידיה המקצועיות, ואנשים שלא מפסיקים לשבח את הטיפול שקיבלו וממשיכים לחזור "רק לקלרה" כמו שכתבו לא אחת.

"שעת הרוגע" – כך קלרה מכנה את הטיפול, מתחיל כבר בכניסה לחדר הטיפולים, חשוך כמעה, קריר במידה, נרות קטנים דולקים ומפיצים ריחות משכרים ומרגיעים, מיטת טיפולים מזמינה, ניחוח המצעים שלאחר כביסה ממלא את הנחיריים.

קלרה מושינסקי, עיסוי בראש הנקרה | צילום: באדיבות המצולמת

רק תשכבו על הבטן, תכניסו את הפנים לתוך הגומחה המיועדת, עצמו את העיניים ואז יתחיל הטיפול האמיתי: עיסוי יסודי ומקצועי, בדרגות לחץ משתנות בהתאם לרצונכם, יד ויד שנייה, רגל והרגל השנייה לאורך ולרוחב, הגב-זוכרים? היה תפוס וכך גם הצוואר, אך אל דאגה-קלרה כבר תדע להבחין איפה כואב, ואיפה צריך לשחרר. כך במשך שעה שלמה, בכל שריר ובכל כאב, לא תרגישו איך הזמן יחלוף.

חיוך שבאמת לא תוכלו להסביר לעצמכם יעלה לכם על הפנים, ואז תשמעו "תודה רבה" בקול שקט ומרגיע אפילו יותר מהחיוך הראשוני.

תישארו לנוח על המיטה (לא טוב לקום בבת אחת),תתלבשו ותצאו מהחדר-שם כבר תחכה לכם כוס תה צמחים שקלרה הכינה במיוחד.

ואחר כך?  אתם תודו לנו שהכרנו לכם, תודו לקלרה ובטוח תחזרו.

לקביעת טיפול, קלרה מושינסקי

קיבוץ ראש הנקרה, 052-7973330

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות