fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הגיע הזמן למשרד מפואר משלך

קבוצת עזריאלי בונה שתי קומות משרדים יוקרתיות על הגג של קניון עזריאלי עכו החדשני ומציעה לך חללי עבודה בעיצוב אישי שיזניקו את העסק שלך קדימה!
מתחם המשרדים הגדול והחדיש ביותר בגליל המערבי - קניון עזריאלי עכו
מתחם המשרדים הגדול והחדיש ביותר בגליל המערבי - קניון עזריאלי עכו

לקוחות אוהבים לרכוש מוצרים ושירותים במקומות אשר נראים להם מוצלחים, יוקרתיים ולא פחות חשוב – נגישים. קניון עזריאלי עכו ממוקם קרוב מאוד לתחנת רכבת ולכביש 4 ומספק מאות מקומות חניה ללקוחות שמגיעים אליו.

 

משרד בקניון עזריאלי עכו – ההחלטה העסקית הטובה ביותר שלך

היתרון המשמעותי ביותר בהקמת המשרד שלך בקניון עזריאלי עכו הוא היכולת שלך להנות מהתנועה הערה ומאות הלקוחות שמגיעים לקניון כתוצאה מהשם והמוניטין שלו.
הלקוחות שמגיעים לקניון עזריאלי עכו יוכלו להגיע למשרד שלך מבלי להזיז שוב את הרכב בימי הקיץ הלוהטים או בימיו הגשומים של החורף ומבלי להיאלץ להגיע אליך במיוחד, מה שגורם למעט אי נוחות וסרבול.

למידע נוסף אודות המשרד היוקרתי הבא שלך יש להשאיר את הפרטים הבאים:

 

הזדמנות להצטרף למתחם המשרדים הגדול ביותר בגליל המערבי

העיר עכו נהנית היום מתנופת נדל"ן אדירה הכוללת בנייה של כ-2000 יחידות דיור חדשות מה שאומר שאוכלוסיית העיר צפויה לצמוח בכמעט פי 2!
כשתושבים אלו יחפשו קצת פנאי, הם יגיעו לקניון עזריאלי עכו בו יוכלו ליהנות מרשת בתי קולנוע, חדרי בריחה, אולם קריוקי, חנויות אופנה, רשת מכוני הכושר iCON ועוד מגוון רחב של עסקים שהצטרפו להצלחה!

שתי קומות המשרדים ישתרעו על גודל של 10,000 מטרים רבועים כשעלות השכירות תתחיל ב-70 ₪ למטר בלבד עם אפשרות לעצב בעצמך את החללים כדי שהמשרד שלך יראה בדיוק כמו שדמיינת!

 

מתחם חדיש ומפואר - קניון עזריאלי עכו
מתחם חדיש ומפואר – קניון עזריאלי עכו

 

הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובפייסבוק של צפון 1 גליל מערבי ובחדשות נהריה

כבר הורדתם את האפליקציה החדשה של חדשות נהריה?

לחצו על הלינק והורידו אותה עכשיו בחינם:

לינק הורדה למערכת אנדרואיד – לחצו כאן!

לינק הורדה מחנות אפל – לחצו כאן!

למידע נוסף אודות המשרד היוקרתי הבא שלך יש להשאיר את הפרטים הבאים:

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות