fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שתי גננות מהגליל המערבי נבחרו למצטיינות משרד החינוך במחוז צפון

השתיים: אלינור פרנגי ממעלות-תרשיחא ולולי בנבנישתי ממושב מנות. מנהלת המחוז, ד"ר אורנה שמחון: "מדובר בנשות מופת בחינוך"
מנהלת מחוז צפון במשרד החינוך, דר' אורנה שמחון צילום: משרד החינוך.
מנהלת מחוז צפון במשרד החינוך, דר' אורנה שמחון צילום: משרד החינוך.

הבוקר הוכרזו, כבכל שנה, אנשי ונשות החינוך המצטיינים לשנה החולפת במחוז הצפון של משרד החינוך, שתיים מהן, גננות בגני ילדים בגליל המערבי: אלינור פרנגי מגן ממלכתי סביון מעלות ולולי בנבנישתי מגן ממלכתי מנות שבמועצה האזורית מעלה יוסף. יצוין כי בראש הוועדה לבחירת אנשי ונשות החינוך המצטיינים במחוז הצפון עומד חיים גבאי, מנהל חינוך ממלכתי-דתי.

על הנבחרים המצטיינים מאומרת מנהלת המחוז, ד"ר אורנה שמחון: "עם תום תהליך מחוזי מקצועי מקיף, מעמיק, יסודי, מאתגר ומרתק, אני שמחה לבשר היום על כך שנבחרו אנשי החינוך המחוזיים המצטיינים לשנה זו. מדובר ב 5 אנשי מופת בחינוך שמייצגים את גווני הקשת האנושית ואת כל שלבי החינוך בצפון. אלו הם נשים וגברים פורצי דרך ומעוררי השראה, שגילו מנהיגות, לקחו אחריות והובילו באמונה ובנחישות, חזון חינוכי מופלא. בעשייה מלאת תשוקה, נגעו בליבם ובנפשם של תלמידיהם, הטביעו חותם אישי, היו להם למורים לחיים ושינו בכך את את מהלך חייהם. אני מברכת ומודה לנבחרים מעומק הלב, על תרומתם האדירה לילדי הצפון ולמערכת החינוך במחוז".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות