fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שלומי: איחוד היסטורי בין זיסקינד לנעמן

למה זיסקינד חבר לנעמן?
האיחוד בין יגאל זיסקינד לגבי נעמן
שמואל אנקרי, עמנואל חזן, גבריאל נעמן, יגאל זיסקינד (צילום עצמי)

בפוליטיקה אין דבר כזה שאין דבר כזה. אחרי חמש שנות יריבות גדולה נערכה סולחה בין הקואליציה והאופוזיציה בשלומי. ראש המועצה גבי נעמן ויו"ר האופוזיציה יגאל זיסקינד שילבו ידיים. זיסקינד, שהחליט לפרוש מהפוליטיקה, העביר את תמיכת הליכוד לסיעת דחף של נעמן. חבר המועצה שמואל אנקרי, שהביע את תמיכתו בנעמן, עוד בקדנציה הקודמת יתמודד במקום הרביעי ברשימתו של נעמן.

בבחירות האחרונות היה זיסקינד מועמד לראשות המועצה ונכנס למועצת העיר עם שלושה מנדטים מטעם הליכוד. המנדט השלישי הוא של דודו דר, כיום מועמד לראשות המועצה, שזכה לתמיכה של זיסקינד ושל בנו אמיר. במוצאי השבת האחרונה התקיימה פגישה בביתו של נעמן, והשניים הגיעו להסכמה ביניהם שהמנדטים של הליכוד יעברו לנעמן. יצוין כי נעמן חזר לשורות הליכוד לפני כמה חודשים.

נעמן: "תהיה רשימה מאוחדת בשלומי, והליכוד תומך במועמדות שלי. אמיר זיסקינד קיבל החלטה לעזוב את מחנה דודו דר ולהתחבר אלי וזה איחוד היסטורי מאוד משמעותי. בשבוע הבא תהיה ישיבת הזדהות בשלומי ואני צפוי לקבל תמיכה כמעט גורפת של כל חברי המועצה. המהלך של זיסקינד הוא לחזק את המועצה, ללא שום בקשה לקבלת תפקיד כזה או אחר. זה הפתיע אותי מאוד ואני שמח על כך".

האיחוד בין יגאל זיסקינד לגבי נעמן
רשימה מאוחדת בשלומי. שמואל אנקרי, עמנואל חזן, גבריאל נעמן ויגאל זיסקינד (צילום עצמי)

יגאל זיסקינד נמצא בחו"ל ולא ניתן להשיג את תגובתו.

אמיר זיסקינד, בנו, שניהל את המטה של דודו דר: "במהלך ההתוודעות שלי למועמד גיליתי מחד גיסא, כי מדובר בבחור סימפטי ובעל רצון, אך מאידך גיסא בעל חוסר ניסיון פוליטי וציבורי להוביל את שלומי להישגים חדשים. יתרה מזאת הבנתי שאין אנו רואים עין בעין את הדרך והחזון העתידי בנוגע ליישוב שלומי. לאחר שנפגשתי עם אנשי מקצוע בכירים ומובילים והוצגו בפני נתונים אובייקטיביים ותוכניות בנוגע לעתיד היישוב ולאחר התייעצות עם אביף שהינו בעל ניסיון עתיר בעשייה המוניציפלית ביישוב הגעתי למסקנה שעלי לעשות מעשה, לשלב כוחות, לייצר אחדות ביישוב, ולחבור לעשייה הגדולה שנמצאת בפתחנו שבראשה עומד ראש המועצה המכהן גבי נעמן.

דודו דר בתגובה: "זיסקינד היה שותף לדרך והוא ידע שאני לא מחלק תפקידים. אמיר בחור אינטליגנט, בעל יכולות, אך הוא רואה את אמיר קודם ורק אחר כך את טובת היישוב".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות