fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שירת המקהלה

מקהלת "מעבר לקול" מעכו מרגשת את נוסעי הרכבת
מקהלת "מעבר לקול" עכו. (צילום: אתר האינטרנט מעבר לקול)
מקהלת "מעבר לקול" עכו. (צילום: אתר האינטרנט מעבר לקול)

מקהלת "מעבר לקול" מעכו, זוכה לאחרונה להצלחה אדירה. היא נוסדה בעקבות שיתוף פעולה בין אורי שחר, מוזיקאי ויזם חברתי לבין "קרן שלם" הפועלת לרווחת אנשים עם מוגבלות שכלית התפתחותית ובשיתןף עיריית עכו ומפעל הפיס.

בישראל פועלות שלוש מקהלות משולבות שיצאו זה מכבר למסע היכרות ביניהן ב"רכבת ישראל". בדרך נפגשו חברי הלהקות עם החברה הישראלית והעניקו לאלפי הנוסעים חוויה מוזיקלית ייחודית. המקהלות, המונות 80 זמרים, ביחד עם אנשי הצוות יצאו בשעות הבוקר מתחנות הרכבת בעכו, הוד השרון ואשדוד לכיוון תל אביב, ביצעו עצירה בתחנות הביניים בהן יש פסנתר ושרו לקהל הנוסעים לעידוד והעלאת מודעות להיכרות בין אנשים שונים בחברה הישראלית. בסיום הנסיעה, נפגשו שלוש המקהלות בתחנת תל אביב ההגנה וקיימו לראשונה מופע משותף לעוברים והשבים בתחנה.

בתחנת ההגנה בתל אביב שרו המקהלות את השיר Imagine של גון לנון, שתרגם דן אלמגור. לאורך כל האירוע ליוו את המקהלות צוותי צילום שתיעדו את המפגש המרגש עם הנוסעים.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות