fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שוחרר למעצר בית בבית אמו וניסה לרצוח אותה

האם שנפגעה באורח קשה מורדמת ומונשמת. נגד הבן הוגש השבוע כתב אישום בגין ניסיון לרצח
אילוסטרציה פיקסאביי
אילוסטרציה פיקסאביי

הפרקליטות בחיפה הגישה השבוע כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים נגד צעיר בן 19 הנאשם ברצח אמו כבת 48, תושבת מעלות-תרשיחא, שנרצחה לפני כחודש. הבן נעצר והובא לבית המשפט בעקבות חקירה אינטנסיבית שנערכה על ידי היחידה המרכזית צפון.

כזכור, בסוף חודש ינואר התקבלה במוקד 100 של המשטרה הודעה על אישה שנמצאה בביתה כשהיא חבולה בראשה, האישה הובהלה למרכז הרפואי לגליל בנהריה במצב קשה. כחות משטרה שהגיעו למקום, סגרו את הזירה והחלו לבצע פעולות חקירה ראשוניות, במקביל הוזעקו למקום חוקרי זירות ומעבדה לזיהוי פלילי. מהנתונים הראשונים שנאספו בזירה עלה כי בנה של הקורבן תקף אותה, פצע אותה קשה ונמלט מהמקום. כוחות של המשטרה החלו בסריקות לאיתור הבן והסתייעו במידע מודיעיני. כשלושה ימים לאחר מכן אותר הנאשם כשהוא מסתתר במחסן בכפר מעיליה הסמוך. הוא נעצר והובא לחקירה, אך לא שיתף פעולה עם החוקרים ואף בחר שלא להשיב על אף שאלה במהלך תקופת מעצרו.

יצוין כי ימים ספורים קודם  לאירוע , הובא הבן לדיון הארכת מעצר בתיק אחר שנפתח נגדו באזור אשקלון, במהלך הדיון בבית משפט השלום באשקלון ביקשו ההורים: אמו (שהותקפה על ידו), ואביו כי הוא ישוחרר למעצר בית מלא בבית האם, תוך שהם מבטיחים ששניהם יפקחו עליו. בית המשפט נעתר לבקשה וחייב את ההורים להשגיח על הבן. בשעות הערב של אותו היום הגיעו האם והבן לביתם במעלות. סמוך לחצות הגיעו לדירה ארבעה חברים של הנאשם והם נכנסו עמו לחדרו, שם  השתמשו בסמים מסוכנים. כשהאם הבחינה בנעשה בחדרו של הבן,  היא פנתה לחבריו וביקשה כי יעזבו את הבית תוך שהיא מודיעה לבנה כי אם לא יפסיק להשתמש בסמים, היא תזעיק את המשטרה. בשלב הזה, התפתח דיון ויכוח קולני בין האם לבנה שכלל צעקות הדדיות. כשעה לאחר מכן, עת עזבו החברים את הבית, החליט הנאשם לגרום למותה של אמו ובסמוך לשעה ארבע לפנות בוקר תקף אותה באמצעות חפץ כהה בעת ששכבה במיטתה, הבן הנחית את החפץ על ראשה של האם והלם בו בעוצמה מספר פעמים.

כתוצאה ממעשיו של הנאשם, נגרמו לאם חבלות ראש קשות ושברים מרובים בראש ובעצמות הגולגולת שחדרו עד המוח והיא פונתה במצב קשה למרכז הרפואי לגליל בנהריה כשהיא מורדמת ומונשמת, שם נותחה והיא מאושפזת עד היום.

צוות החקירה הצליח לאסוף ראיות, בהן ממצאי DNA  של האם שנמצאו על חולצתו של הבן ואמצעים טכנולוגיים מהם ניתן היה ללמוד כי הנאשם והאם היו לבדם בדירה בעת האירוע. חוקרי המשטרה הצליחו לגבש תשתית ראייתית כנגד הנאשם בגין ניסיון לרצח והפרת הוראה חוקית כאמור, פרקליטות חיפה הגישה נגדו השבוע כתב אישום.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות