fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שוב: תקרית אלימה נגד צוותים רפואיים במרכז הרפואי לגליל

התקרית התרחשה לאחר שבני משפחה של נפטרת התפרעו והסבו נזק לציוד, שני מאבטחים נזקקו לטיפול רפואי. החשודים נעצרו
המרכז הרפואי לגליל (צילום רוני אלברט)
המרכז הרפואי לגליל (צילום רוני אלברט)

שלושה בני משפחה של אישה שנפטרה היום, (שבת), במרכז הרפואי לגליל בנהריה נעצרו לאחר שהתפרעו במחלקה הפנימית בעקבות מותה של האישה. אחד מהם אף שבר ציוד רפואי ומשרדי.  צוות המחלקה הפנימית הזעיק את מאבטחי בית החולים כאך כשאלה הגיעו עזבו בני המשפחה את המקום,  דקות לאחר מכן, הם אותרו בחניון, שם פתחו שוב במתקפה אלימה, שבעקבותיה, נזקקו המאבטחים לטיפול רפואי בחדר המיון בבית החולים.

מצבם של המאבטחים קל, הם סובלים בעיקר ממכות יבשות וחתכים בשפתיים. בתום הטיפול שהוענק להם הם שוחררו לביתם.

יצוין כי בישראל, מדווחים מידי שנה מאות אירועי אלימות פיזית ומילולית נגד צוותים רפואיים. נתוני משרד הבריאות מצביעים על כ- 3,500 מקרים בשנה, כ- 20 אחוז מהם מוגדרים כאלימות פיזית, והיתר כאלימות מילולית.

ממשטרת ישראל נמסר: "לפני זמן קצר התקבל דיווח במוקד 100 של המשטרה על חשד לתקיפת מאבטחי המרכז הרפואי לגליל בנהריה. מבדיקה ראשונית עולה, כי שלושה חשודים תושבי מכר, לא נשמעו, כך על פי החשד להנחיות אנשי האבטחה של ביה"ח ותקפו אותם. שוטרי תחנת נהריה שהגיעו למקום עצרו את שלושת החשודים לחקירה בתחנה. משטרת ישראל תמשיך ותגלה אפס סובלנות כלפי כל התנהגות בריונית ותקיפת עובדי ציבור ויפעלו למצות עימם את הדין."

מנהל בית החולים, ד"ד מסעד ברהום אמר הערב כי הוא מגנה את האירוע והדגיש: "אני רואה בחומרה רבה כל ניסיון להפר את הסדר הציבורי ולפגוע בצוות, תוך הסבת נזק לרכוש. אני בטוח כי משטרת ישראל, תדע למצות את הדין עם האחראים, כדי למנוע את המקרה הבא".

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות