fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

צפו: מלכות הדראג פוגשות את הנוער של מטה אשר

במחלקה לחינוך בלתי פורמלי במועצה האזורית מטה אשר ראו בפורים הזדמנות נהדרת לקיים הכשרת עומק למדריכים והמדריכות חברות הנעורים שהשתתפו בסדנת דראג פורצת גבולות ומגדרים מיוחדת!
סדנת דראג מטה אשר

 

בשלישי האחרון (23.2), התקיימה סדנה ראשונה למדריכי ומדריכות הנוער של המחלקה לחינוך בלתי פורמאלי במטה אשר הנקראת 'דראג בנעורים' המלמדת את הנערים והנערות על נשיות, גבריות וכל מה שבאמצע.

בהדרכת מלכות הדראג – זהרה פלטינום, מאמא דלה סמאללה וניקול דיכפין, בגן של פז בקיבוץ עברון.

המלכות במקור חברו לליין שנקרא 'דראג בסלון' אשר היווה את ההשראה לפיתוח הסדנה למרחבי הנעורים. בסדנה צפו בנאמברים, עלו על בגדי הדראג והתנסו בעצמם בהעלת נאמבר שפורץ את גבולות המגדר.

באותו היום הסדנה נדדה ליישוב נס עמים ומתוכננת להגיע לעוד ישובים בהתאם להנחיות הקורונה.

מלכות הדראג בסדנה עם המדריכים במטה אשר | צילום: באדיבות צוות המחלקה

במחלקה לחינוך בלתי פורמאלי פועלת כבר שלוש שנים תחום המכונה 'מרחבים בטוחים' שמטרתו בעזרת תהליכים חינוכיים ארוכי טווח להכשיר את מועדוני הנוער בישובים להיות מרחבים בטוחים עבור כל הזהויות – המיניות והמגדריות, חניכים מהקהילה הגאה, וכל חניך וחניכה שרוצים לנסות להיות משהו אחר.

דרך הסדנה שהתקיימה יכלו הנוער להתנסות בחוויות מגדריות הופכיות, לשאול שאלות מביכות ולשוחח על התפקיד של מגדר בחיי המתבגרים שלנו.

מנהל מרכז ההדרכה במחלקה לחינוך בלתי פורמלי במטה אשר, אור בן שמעון מספר: "פורים, מעבר לזה שהוא חג משמח ומהנה, הוא גם הזדמנות עבורנו לחשוב על מסיכות, תחפושות והדמות שאנחנו מציגים לעולם."

המדריכים והמדריכות בזמן הסדנה במטה אשר | צילום: באדיבות צוות המחלקה

 

 

לעדכונים נוספים בצפון 1 חדשות נהריה לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות