fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

צפו: הצעת הנישואים של שיר בודארה

היא סוף סוף קיבלה טבעת: שגרו מזל טוב לזמרת שיר בודארה מכרמיאל שהתארסה לאחר שלוש שנים של זוגיות מאושרת עם דוד דדוש.
שיר בודארה ודוד דדוש | צילום עצמי
שיר בודארה ודוד דדוש | צילום עצמי

הזמרת שיר בודארה מכרמיאל הופתעה כשדוד דדוש לאחר שלוש שנים של זוגיות הוציא טבעת.

האירוע נערך ביער ביריה בגליל העליון יחד עם החברים הטובים. לאחר ששיר אמרה "איי דו", היא סיפרה לכולם איך הם הכירו:

"הגיע הזמן לספר שאת דוד הכרתי ממש במקרה בלי שום תכנון אחרי המון זמן שייחלתי לעצמי שותף לחיים. היינו באיזה בר והוא עשה לי לחיים מרחוק, משם זה כבר היסטוריה.
הכרתי בחור בן 24 שמת על בילויים ועבר בחייו דבר אחד או שניים. הייתי בת 17, תמימה אבל בוגרת, אחת שיודעת מה היא רוצה. אחרי 8 חודשים של זוגיות אינטנסיבית, דוד היה מגיע אליי לאחר יום עבודה מתיש ומייגע, לא היינו מספיקים אפילו לאכול ארוחת ערב, רק ישנים וקמים. יום אחד הוא ממש נרדם על ההגה ושפשף את האוטו, מהעייפות. שבוע אחר כך החלטתי וארזתי מזוודה ועברתי לגור אצלו, ילדה בת 18 שראתה שיש שם משהו לא רגיל וששווה לעבור לחיות איתו."

 

"כמה עברנו רק אלוהים יודע, עוד יחידת דיור לצאת לעצמאות ועוד דירה שצריך להחזיק ולפרנס, ותוך כדי זה יש את העבודה ואת השירות הצבאי שלי ומה לא, עליות ומורדות, כמה ניסיונות כמה, אבל לעולם לא נפרדנו זה מזה, תמיד עמדנו אחד מול השנייה והתמודדנו, מי שמכיר אותי יודע כמה אני רוצה להקים בית נאמן בישראל וכמה אני מתרגשת מכל פיפס קטן שקשור לחתונה. תזכרו תמיד שלהתאהב זה הדבר הכי קל, זה משהו שיכול לקרות אחרי כמה פגישות, אבל לשמר את האהבה ולתחזק אותה זאת כבר העבודה האמיתית. אחרי שלוש שנים יחד, חד משמעית הגיע הזמן. מאחלת לכל אחד ואחת שבשנה הזו יהיה לכם רק טוב ורק הצלחות, שתמצאו את האהבה שלכם ותדעו לזהות אותה ולשמור עליה. תודה השם על הטוב והרע ועל הכל, כי הכל זה ממך. בהחלט הדרך הכי מרגשת לפתוח איתה את השנה. שנה מאושרת לכולם."

 

 

https://www.facebook.com/shirbodara.shirbodara/videos/4624482454258485

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות