fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

צמחונים הם לא (חוץ מטבעונית אחת)

Smoky grilling the marinated pork meat delicious shashlik

 

יום העצמאות פותח באופן רשמי את עונת המנגלים. שאלנו את תושבי הגליל המערבי איפה הם אוהבים לעשות על האש ומה הם הכי אוהבים לאכול. ברברה מצדיעה לאות הזדהות

תאיר פז: "אין לי מקום מועדף לעל האש. בחצר, בטבע או בבית, כל עוד מעורב בשר ואוכל. אני אוהבת לאכול הכל: ירקות קלויים, נקניקיות, קבב (במיוחד), המבורגר והיהלום _ אנטריקוט. כמובן שצריך להוסיף לזה את הסלטים והחומוס מסביב ולנגב עם פיתה. בלי זה, זה לא מושלם".

 

תאיר פז (צילום: עצמי)
תאיר פז (צילום: עצמי)

אודי בן הרוש: "אני ובני משפחתי אוהבים לעשות על האש בכלל, ובמיוחד כשיש חגים. ביום העצמאות אנחנו מחפשים אזור מוצל עם מים באחד מהנחלים בצפון ומנפנפים לנו בכיף. הילדים ואשתי אוהבים לאכול סטייקים ובעיקר לבבות, ואני משוגע על טחול או דגי ים בלבד. בהזדמנות זו אני קורא לתושבי העיר לתלות דגלי ישראל בכלי הרכב ובחלונות, כי אין לנו ארץ אחרת".

אודי בן הרוש (צילום: ירון, ג. מיגון)
אודי בן הרוש (צילום: ירון, ג. מיגון)

מיכאל יונגר: "עד היום לא נהגתי לעשות על האש ביום העצמאות. הפעם אחרוג ממנהגי. נצא בלילה לחוף אכזיב ושם נחגוג ונשיר, אבל לא בטוח שיהיה על האש. כשאני כבר עושה על האש, אני מעדיף כנפיים, חזה עוף ולפעמים קבב ביתי".

מיכאל יונגר (צילום: עצמי)
מיכאל יונגר (צילום: עצמי)

פרח שקד: "הכי אוהבת לעשות על האש עם חברים אצל בן הזוג שלי בבוסתן הגליל. חולה על צלעות".

פרח שקד (צילום: עצמי)
פרח שקד (צילום: עצמי)

אשר שמואלי: "אני מעדיף לעשות על האש אצלי בבית עם בני המשפחה שלי. אני הכי אוהב לאכול את מה שאשתי מכינה".

אשר שמואלי (במרכז, צילום: פרטי
אשר שמואלי (במרכז, צילום: פרטי)

אביטל בוחבוט בורשטיין: "משפחתי המורחבת ואנוכי עושים כל שנה ברביקיו, כל פעם אצל בן משפחה אחר בחצר ביתו. הכי אני אוהבת _ סטייק אנטריקוט מיושן והרבה סלטים חיים.

אביטל בוחבוט בורשטיין (צילום: פרטי)
אביטל בוחבוט בורשטיין (צילום: פרטי)

אבידן אסרף: "על האש עם חברים או משפחה. הכי~הכי אני אוהב את ההמבורגר "לטינו אסדור" של BBB נהריה.

אבידן אסרף (צילום: פרטי)
אבידן אסרף (צילום: פרטי)

חיים וייצמן, רהיטי קזה נוביה: "את המנגל שלי אני הכי הרבה אוהב לעשות על שפת הכנרת עם מוזיקה טובה ואלכוהול. שיפודי כבש עם שומן זה משהו שאני לא עומד בו".

חיים ויצמן (צילום: פרטי)
חיים ויצמן (צילום: פרטי)

רחל שרעבי פילו: "אני אוהבת לעשות על האש ביער חניתה, והכי~הכי אוהבת פרגיות".

רחל שרעבי פילו (צילום: פרטי)
רחל שרעבי פילו (צילום: פרטי)

איתמר נחמני, אופטיקה "רואים עולם": "הכי אוהב לעשות על האש עם חברים בבית. לא אוהב לצאת ביום העצמאות בגלל העומס בכבישים. הכי אוהב _ סטייקים טובים מהגיס שלי, השף חיים טיבי, שאין משהו שדומה להם, וכמובן מוזיקה טובה וכיף".

איתמר נחמני (צילום: פרטי)
איתמר נחמני (צילום: פרטי)

דפנה גיל: "דווקא ביום שבו מאות אלפי משפחות חוגגות עם המנגל המסורתי, החלטנו ילדיי ואני לזכור את הזכות לעצמאות של חברינו בעלי החיים, ולכן אנו עומדים להשתתף בחגיגות המנגל הטבעוני המתקיימות ברעננה זה כארבע שנים. בתפריט המבורגרים טבעונים, קבבים ונקניקיות טבעוניות. קינוחים, סלטים ואפילו שיפודים טבעוניים".

דפנה גיל (צילום: פרטי)
דפנה גיל (צילום: פרטי)

רועי אלרום: "על האש אנחנו עושים יחד כל חברי הילדות, עם המשפחות, הילדים, לבושים בבגדי יום העצמאות. מחנכים אותם לאהבת הארץ. לרוב, בכל שנה אנו עושים אצל החברים שקרובים להתיישבות, והפעם ביישוב קדמת צבי שברמת הגולן. הכי אני אוהב צלעות כבש".

רועי אלרום (צילום: פרטי)
רועי אלרום (צילום: פרטי)

גלית צור: "הכי אוהבת לעשות על האש בבית הפרטי שלנו במושב רגבה, בגינה הגדולה והשקטה, עם המשפחה והחברים הקרובים. סטייק עסיסי וטוב, מידת עשייה מושלמת, יין מתאים בצד, ובעיקר מוקפת ביקרים והאהובים שלי.  השנה יום העצמאות יהיה מעניין במיוחד, מאחר שכוכבי המופע "מבשלים זוגיות" מגיעים לחגוג עצמאות אצלי, והשף יוסי פרץ ארי כבר קבע שבעלי מודח מעמדת המנגל לטובתו. יהיה מעניין, זה בטוח".

גלית צור (צילום: גיל נחושתן)
גלית צור (צילום: גיל נחושתן)

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות