fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

משה ונינה לוי מנהריה מציגים: אהבה ללא סוף

למרות שהם נשואים 41 שנים, החליטו משה ונינה לוי מנהריה לחדש את טקס נדרי האהבה שלהם מדי שנה. וכן, זה כולל מלון רומנטי בחו"ל, שמלת כלה, חליפת חתן, ספר, מאפרת, ארוחה יוקרתית. נמסנו
סיפור אהבה. משה ונינה לוי | צילום: קארין לידרי

אהבה ללא גבולות וגם ללא סוף. משה ונינה לוי מנהריה, זוג הורים לשלושה ילדים, החליטו שלמרות 41 שנות נישואים, הם מחדשים מדי שנה את נדרי אהבתם באירוע רומנטי. לכבוד ציון האירוע המיוחד והמרגש, הם שוכרים שמלת כלה וחליפת חתן ונוסעים יחד למלון רומנטי באיטליה או בצרפת, שם הם גם מזמינים ספר, מאפרת, צלם שיתעד את האירוע ומתפנקים בארוחה במסעדה יוקרתית. בכך למעשה הם מחדשים את אהבתם ושומרים על הרומנטיקה ביחסים.

"ההכנות לא מסתיימות רק בזה", מעידה נינה, "במהלך השנים התביישתי לחייך ולחשוף שיניים. חייכתי בפה סגור, עד שלפני כמה שנים החלטתי לעשות השתלת שיניים ולהפסיק להתבייש לחייך. את ההשתלות ואת החיוך החזיר לי ד"ר שור מנהריה, ואני מודה לו על כך בכל יום מחדש".

משה ונינה סיפרו עוד, כי בשנתיים האחרונות, עקב התפרצות נגיף הקורונה, הם לא הצליחו לצאת מהארץ, אבל כעת, כשהגבולות שוב פתוחים, הם יטוסו בימים הקרובים לסיציליה, לטקס חידוש הנדרים המסורתי שארגנו לעצמם. מזל טוב.

סיפור אהבה. משה ונינה לוי | צילום: קארין לידרי

לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות