fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

לנקרי דה?

נסע עד מסקבה שמעון לנקרי  צילום: באדיבות קרן סטמגי
נסע עד מסקבה שמעון לנקרי  צילום: באדיבות קרן סטמגי

תגידו "היי, מה הולך וזה, לאבי, בשבילכם מלך השערים של הצפון, שנתפס בעדשה של ברברה בעת התקנת שער. גדול ויפה. צילום: עצמי

שגרו ברכות למירב סוליימנוב, שחגגה יומולדת 10 במסיבת ספא מרעננת וכיפית בים של אגדות. מירב וחברותיה נהנו ממניקור, פדיקור, איפור ותצוגת אופנה מרשימה והתענגו על מילקשייק ודונאטס שהוכנו במקום. הקינוח היה מסיבת ממתקים. מזל טוב.

מירב סוליימנוב צילום: ענת מזור
מירב סוליימנוב צילום: ענת מזור

בסניף נהריה של אופטיקה כהן, התקיים בשבוע שעבר יום מודעות לבריאות העין, בשיתוף מכבי שירותי בריאות. דיברו שם, בין היתר, על החשיבות שבבדיקות למניעת עיוורון, שלא נדע. היה מרתק. קבלו את עוזי ויהודית כהן, סנדרה וסיגלית. צילום: עצמי

קניון נהריה הופך להיות המקום הכי חם לאימהות הסביבה. במסגרת שיתופי הפעולה בין הנהלת הקניון לטיפת חלב של כללית, הממוקמת בקניון, יתקיים בשבוע הבא, בימים שלישי ורביעי, פסטיבל בייבי לאימהות טריות ולאימהות שבדרך. בתוכנית: הרצאות מקצועיות וסדנאות. הפעילות חינם וכל ההורים מוזמנים. מובטחים מבצעים שווים.

אחרי שנה שלמה של עבודה מאומצת, הפתיעה נאוה קולאז' את צוות היועצות ומנהלות סניפי בית הספר עם טיול במתנה לבוקרשט. נרשם טיול מהנה שייזכר להרבה מאוד זמן.

עוזי ויהודית כהן, סנדרה וסיגלית. צילום: עצמי
עוזי ויהודית כהן, סנדרה וסיגלית. צילום: עצמי

את זה שבביוטי סנטר מעצבים שמלות כלה וערב מהחלומות, כולם יודעים. ברברה, הפעם, מביאה לכם דוגמית הורסת של איפור ועיצוב שיער מבית ביוטי סנטר, היישר מקטלוג 2016. תגידו שזה לא מהמם.

העדשה המשוטטת של ברברה קלטה את דוד מגרעיני עפולה החמנייה עם עופר מחשבים ממרכז עמידר החדש.

רק שתדעו שניקול קדוש מבית הטבע הפרדס לא מפסיקה להתרוצץ בין הוד השרון לנהריה עם טיפולים מוצלחים בבעיות של מערכת העיכול. הביקוש רב, כי  התוצאות מדהימות.

 

צילומי קטלוג ביוטי סנטר צילום: אלוניס
צילומי קטלוג ביוטי סנטר צילום: אלוניס

 

בשני השבוע נערך כנס סוף השנה של קיה ישראל. ברברה התרגשה לגלות שלשמוליק חיים, מנהל מכירות בקיה צפון של אילן נחימוב, הוענק מגן הצטיינות במכירות. התרגשה, אבל לא הופתעה. כי מי כמו ברברה מכיר את שמוליק ואת העבודה הטובה שהוא מבצע פלוס שירות ואדיבות שאין דוגמתם. עכשיו אתם: שאפו.

ניקול קדוש  צילום:  אור אלי קדוש
ניקול קדוש  צילום:  אור אלי קדוש

ראש עיריית עכו שמעון לנקרי חזר לאחרונה מביקור במוסקבה, לשם המריא יחד עם יו"ר קהילת יוצאי אזרביג'אן בעכו, נחמיה מיכאלי. השניים שהיו אורחיו של איש העסקים הנדיב גרמן זכרייב נועדו עימו במטרה לגייס כספים לבניית קומה שנייה למרכז הקהילתי "תקוותנו" בעיר. והם לא יצאו משם בידיים ריקות, אלא עם תרומה של 100 אלף דולר לשלב הראשון של הפרויקט. קטן על ברברה.

נסע עד מסקבה שמעון לנקרי  צילום: באדיבות קרן סטמגי
נסע עד מסקבה שמעון לנקרי  צילום: באדיבות קרן סטמגי

בשבוע הבא, בעזריאלי עכו, מחכים לכם עם יריד מכירות מגניב וחסכוני – כל פריט ב-15 שקלים. ועד שתיהנו מהרכישות, קבלו את שרית כהן, מונא כיאל וסבינה אפיאלוב, העובדות המסורות של קדס קידס.

טלי בחצר מזמינה אתכם להגיע לגלריה שלה בבצת וליהנות ממגוון ענק של כורסאות, שידות ועוד מוצרים משלימים לבית בהנחות של עד 50 אחוזים. הקפה המשובח על חשבון הבית. לא תבואו?

ובמסגרת פינתנו אל תגידו שלא אמרנו לכם. קניון ארנה נהריה יערוך במהלך השבוע הבא (17 עד 23 בחודש) הפנינג מבצעים גדול במגוון רחב של רשתות וחנויות. יהיה שוס, מילה שלנו.

בראשון האחרון התקיימה במסעדת ארנולד׳ס ברמת ישי סדנת שף בשרית במיוחד של השף אורי ארנון. בקהל נצפו כמה רעבים לידע ולבשר. בלטו: מנהל מועדון הביט בחיפה, יובל קאופמן ובעל מסעדת יעקב קבב אורן שושן, שהגיעו לצבור ידע מעמיק. אז יופי.

 שרית כהן, מונא כיאל וסבינה אפיאלוב, צילום: יח"צ
שרית כהן, מונא כיאל וסבינה אפיאלוב, צילום: יח"צ

כבכל שנה וכמיטב המסורת חגגו שלושת הסניפים של רימקס חלוצים – נהריה, עכו ומעלות -את סיום שנת הפעילות המוצלחת וקביעת יעדים ומטרות לשנה הנוכחית. החגיגות רחשו במלון סי לייף וכללו ארוחת בוקר מפנקת, הרצאה מפי המנטור לנדל"ן גיל לי-רן וחלוקת תעודות למצטיינים ולמובילי החברה. זה נגמר בספא ובבריכה המחוממת והרמת כוסית לשנה החדשה.

 

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות