fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

להקת שלוה עשו זאת שוב והמיסו את לבבותיהם של האורחים בחגיגות 90 שנה לקבוצת ויסמן הולדינגס

קבוצת ויסמן הולדינגס הירושלמית, בעלת השליטה ברשת הריהוט והעיצוב שמרת הזורע, חגגה בשבוע שעבר 90 שנה להיווסדה במגדל דוד בירושלים. המנכ"ל ויסמן הולדינגס: "מפעל החיים שצמח בישראל פועל בשותפות עם עשרות מפעלי רהיטים בכל רחבי העולם"
הנכדה של נחום ויסמן, ענבר ויסמן יחד עם להקת שלוה | צילום: ניר יצחק

החגיגות שנערכו בכל רחבי הארץ בשיתוף עשרות אורחים ושותפים עסקיים מאירופה והמזרח הרחוק, כללו השקת סניף חדש של רשת העיצוב שמרת הזורע בקריית עקרון, פעילות במרכז התעשייתי בפארק תעשיות בר-לב ובמוזיאון מגדל דוד  בירושלים.

האירוע שהופק על ידי פיני קבסה מחברת מסר אחד נערך בהשתתפות ראש העיר משה ליאון ונשיא המדינה יצחק הרצוג ששיגר את ברכתו המיוחדת לרגל אירוע ממשכן הנשיא. עוד השתתפו באירוע ראש מועצת מטה אשר משה דוידוביץ , אבנר סבן מנכ״ל פארק תעשיות בר לב , עו״ד ארי שמאי, מחזיק תיק העסקים בעיריית ירושלים יהודה בן יוסף והמשנה לראש העיר פלר חסן נחום.

שמרת הזורע חגגה 90 שנים להיווסדה בירושלים | צילום: ניר יצחק

האירוע התקיים בהנחיית אורי גלר ובהשתתפות להקת שלוה האהובה ובשיר אחד השתתפה גם הנכדה של נחום ויסמן, ענבר ויסמן בשיר מיוחד: "מעל פסגת הר הזיתים", שם קבורים ליאו ויהודית ויסמן. כן נטלו חלק באירוע שתי זמרות מצרפת הגיעו במיוחד לשיר באירוע, הורה ירושלים רקדו על החומות, אורי גלר קיים מופע מיוחד שכלל גם כיפוף כפיות והנבטת זרעים על כף ידם של נכדי שושלת ויסמן.

להקת שלוה בחגיגות 90 שנים להיווסדה של קבוצת ויסמן הולדינגס בירושלים | צילום: ניר יצחק

במהלך האירוע הפתיעו האחים נחום ואריה ויסמן את המשנה למנכ"ל החברה, עו״ד קובי בן סימון שמלווה אותם מזה 16 שנים והעניקו לו אות הוקרה מיוחד על פעילותו למען החברה במשך 16 שנים. אותות הוקרה ניתנו גם לנשים, עובדות בכירות בהנהלת החברה.

הוענק אות הוקרה מיוחד לאחים אריה ונחום ויסמן ע"י נשיא התאחדות התעשיינים ד"ר רון תומר, ואות נוסף ע"י עורך אחד ממגזיני הריהוט הנחשבים בעולם, קייסי לו, שהגיע במיוחד מסינגפור.

שמרת הזורע חגגה 90 שנים בנוכחות ראש העיר ירושלים | צילום: ניר יצחק

ראש העיר משה ליאון ברך באירוע ואמר "משפחת ויסמן שההיסטוריה שלה שזורה בהיסטוריה של עירנו האהובה, תורמת לכלכלה והתעשיה בישראל כולה ובירושלים בפרט. העובדה כי החברה מסייעת ותורמת לקהילה ולבעלי מוגבלויות שופכת אור נוסף על אופיים הנעים, נתינתם ורוחב ליבם של האנשים היקרים שמובילים ביד רמה את מה שהפכו במו ידיהם לעסק פורח ומשגשג"

שמרת הזורע חגגה 90 שנים בנוכחות ראש העיר ירושלים | צילום: ניר יצחק

מנכ"ל קבוצת ויסמן אריה ויסמן אמר: "זה לא מובן מאליו במדינתנו הקטנה לחגוג 90 שנה לייסוד חברה. זו זכות גדולה שיש לנו דור שלישי בחברה המונה קרוב ל- 200 אנשי צוות. המפעל שגדל וצמח  פועל ב 14 מדינות ועובד עם 65 מפעלי רהיטים בכל העולם. גולת הכותרת בשנים האחרונות היא סיומו של המרכז התעשייתי החדש שבנינו בפארק בר לב. מבנה ייחודי עם אוטומטיזציה וטכנולוגיה מודרנית שנתן תנופה מאוד רצינית לקבוצה. לאחרונה השלמנו את סניף הדגל החדש בצומת קריית עקרון ליד צומת בילו הפתיחה הייתה אתמול בבוקר הסניף המשתרע על פני מעל 1,000 מ"ר".

שמרת הזורע חגגה 90 שנים בנוכחות ראש העיר ירושלים | צילום: ניר יצחק

הפקת שבוע חגיגות ה-90 של קבוצת החברות ויסמן הולדינגס הופקד בידי פיני קבסה-מנכ"ל חברת מסר אחד.


 

יש לכם עסק מיוחד שכולם צריכים להכיר? הצטרפו אלינו לקמפיין דיגיטלי מצליח ותגיעו לקהלים חדשים >> לחצו כאן <<

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות