fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כרמיאל שרה נגד הקורונה

הפרויקט המוזיקלי של נתנאל הררי, תושב כרמיאל, שאיחד זמרים רבים ובמיוחד את ראש העיר שישירו למען חיזוק התושבים והעתיד של כולנו: "עשיתי את זה מתוך המקום של השסע שקיים בחברה, לאחד ולחבר את תושבים"
כרמיאל בעד חיסוני הקורונה | צילום: באדיבות נתנאל הררי
כרמיאל בעד חיסוני הקורונה | צילום: באדיבות נתנאל הררי

היום, שישי, עלה הפרויקט המוזיקלי של נתנאל הררי במיוחד עבור תושבי כרמיאל, שמעביר מסר ברור עד כמה חשוב להתחסן ולנצח את הקורונה ביחד.

הררי איך עלה הרעיון לשיר?

"מתוך המקום של השסע שקיים בחברה והרצון לאחד ולחבר את התושבים"

הוחלט לקחת את השיר המיוחד של הזמרים דורון מדלי ועידן רייכל "שבט אחים ואחיות" ולכתוב מילים מחדש בהשתתפות זמרים מוכרים מכל רחבי הארץ.

בין האומנים שלקחו חלק בפרויקט: עדן בן זקן, אסי בוזגלו, רגב הוד, רון שובל, קובי פרץ, דקל וקנין ועוד תושבים מקומיים…

מי שסגר את הקליפ ונשא מספר דברים היה ראש העיר, משה קונינסקי: "כרמיאלים יקרים, אני כל כך גאה בכם, על ההתנהלות שלכם, על האחדות שלכם, על הקהילה הנפלאה שלנו, שבתקופה הכי קשה ידעתם לאחד כוחות, מסביב למטרה הזאת ולשמור על הנהלים ולעבור את המחלה הזאת. כרמיאל כבר נמצאת בחצי הדרך בהתחסנות. אני בא ופונה אליכם לבוא ולהתחסן, לשים את המחלה הזאת מאחורינו ואני רוצה לפנות אליכם ולהגיד ששנת 2020 מאחורינו, שנת 2021 לפנינו. שתכלה שנה וקללותיה, תחל שנה וברכותיה. אוהב אתכם, אוהבים את כרמיאל, שבט אחים ואחיות כולנו"

 

לצפייה בקליפ – לחצו כאן!

 

 

 

לרכילויות נוספות הקליקו כאן * לדף הפייסבוק שלנו הקליקו כאן 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות