fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כך הולכים השותלים: הסטודנטים נטעו שתילים ועצים עם ילדי צפת

הסטודנטים מהמכללה האקדמית צפת השייכים לגרעין "אופקים למחר" קיימו פעילות ט"ו בשבט עם ילדי "פותחים עתיד"
הסטודנטים נטעו שתילים ועצים עם ילדי צפת | צילום: המכללה האקדמית צפת

ביום שני האחרון יצאו הסטודנטים מהמכללה האקדמית צפת, המשתייכים לגרעין "אופקים למחר" לפעילות ט"ו בשבט עם ילדי "פותחים עתיד".

גרעין "אופקים למחר" במכללה האקדמית צפת כולל סטודנטים המשלבים לימודים במכללה עם לימוד תורני, חיי חברה עשירים, פעילויות ייחודיות והתנדבותיות עוצמתיות ובכך יוצרים קהילה שהשפעתה ניכרת בקמפוס ומחוצה לו.
בבסיסו של הגרעין עומד בית המדרש, בראשותו של הרב ד"ר בניהו ברונר.

הסטודנטים נטעו שתילים ועצים עם ילדי צפת | צילום: המכללה האקדמית צפת

השבוע כאמור הגיעו הסטודנטים למתחם "פותחים עתיד" בכנען כדי להעניק לילדי התוכנית פעילות לקראת ט"ו בשבט. הסטודנטים קיימו פעילויות של צביעת מיגים, שתילת צמחים ועצים, הכנת סלט פירות עם הילדים ומשחק בינגו.

עמותת "פותחים עתיד" פועלת ב-36 ישובים בפריפריה למען ילדים ומשפחות במצבי סיכון. העמותה פועלת על ידי מודל ליווי הוליסטי ייחודי, הכולל מבוגר משמעותי המלווה את הילד והוריו במסע של שינוי. התוכנית פועלת בכל המגזרים המרכיבים את החברה הישראלית, במטרה להעניק לילדים ובני משפחותיהם ביטחון, כלים והזדמנות שווה לממש את הפוטנציאל האישי הטמון בהם.

"הייתה פעילות כיפית ויפה", סיפרה הסטודנטית הדס מור יוסף שלקחה חלק בפעילות, "ראו שהילדים נהנו וממש רצו להשתתף בפעילות, זה עשה להם ממש טוב. היה לנו כיף להתחבר ולהכיר אותם, היו ילדים שאפילו יצא לי לדבר איתם והחוויה של לשחק איתם ביחד הייתה ממש מספקת וממלאת, זה נותן תחושה של סיפוק לראות את הילדים נהנים מהפעילות שלנו ומעוניינים לקחת בה חלק. לא היה ברור מאליו שהילדים, שלא הכרנו קודם, ישתפו פעולה כל כך יפה, אבל הם זרמו אתנו ונהנינו ממש ביחד".

רכזת היחידה למעורבות חברתית לילך הדסי: "פעילות הגרעין מתמקדת בעיקר ביוזמות התנדבויות וקהילתיות עם ילדים, ולאחר שחגגנו עמם את חג החנוכה, היה רק טבעי שנמשיך את הפעילות גם לט"ו בשבט. עשינו ממש חגיגה לילדים, הכנו להם משחקים ושתלנו איתם את השתילים ועצים שקק"ל תרמו. הסטודנטים צבעו איתם את הצמיגים בתוכם נשתלו השתילים".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות