fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חתונה מהסרטים

מור ואלמוג צילום: ליאור צלמים
מור ואלמוג צילום: ליאור צלמים

תעשו כבוד לסנסאי אריה גליקסמן, דאן 6, שייצג את ישראל במחנה אימונים יוקרתי ובינלאומי בגרמניה. המחנה, בהדרכת מאמנים מהמובילים בעולם בקראטה שוטוקאן, מושך מתאמנים ממדינות רבות באירופה. גליקסמן, שייצג את עמותת שוטוקאן ריו נהריה, גאה לעדכן כי העמותה תארח את המחנה הבינלאומי של האירגון kska , באוקטובר בשנה הבאה.

גליקסמן, סכם.

"זהו הישג לא פשוט לאור המצב הביטחוני ולאור היחס "הקריר" אלינו בתקשורת האירופית. אבל בזכות הקשרים הטובים של העמותה עם גופים בינלאומיים, אנחנו מעמידים את ישראל על המפה".

אריה גליקסמןצילום: כריסטופר פארטי
אריה גליקסמן  (צילום: כריסטופר פארטי)

 יום גיבוש והיכרות של כל המסגרות הפועלות בעכו תחום ההכנה לצה"ל נערך בשבוע שעבר בעיר. מה היה לנו שם? סיור מודרך בעיר העתיקה ובאולמות האבירים על ידי דני ארמה ראש תחום תיירות בחברה הכלכלית של עכו. בהמשך התקיימה ישיבה משותפת, במהלכה הציגו הגופים הפועלים בעיר את פעילותם בתחום ההכנה לצה"ל ואת הפעילות המתוכננת.

 עמיחי כהן, מנהל מרכז ההכנה לצה"ל העירוני, סבר את האוזן של ברברה.

״יום הגיבוש הפך למסורת. זו השנה השלישית שזה קורה בעכו וזה יום חשוב מאוד חשוב ומגבש". מכל המשתתפים קיבלו את הספר "טעימות מעכו", מתנת העירייה. שיהיה שפשוף קל ונעים.

 דני ארמהצילום: דוברות עיריית עכו
דני ארמהצילום: דוברות עיריית עכו

השף-קונדיטור דודו אוטמזגין ערך בשבוע שעבר אירוע השקה לספרו החדש ומעורר התיאבון בסוויטת הדופלקס המפוארת במלון נורמן בתל אביב. בין האורחים שהגיעו לכבד את אוטמזגין היו: צביקה פיק, השף שאול בן אדרת, המעצב דני מזרחי, פאולינה אלברשטיין, מלכת היופי לשעבר ילנה ראלף והזמרת מיכל שפירא. ממש היום, שישי, מקיים אוטמזגין בביתו השקה לעשרות מחבריו הקרובים.

הסייפת דלילה חתואל בילתה את השבת האחרונה בתחרות פתיחת עונת הסיף שהתקיימה במודיעין, אבל זה השתלם לה, כי היא גרפה את המקום הראשון וחזרה עם גביע. אגב, גם אחיה מאור, גרף את המקום הראשון באותה התחרות לגברים, כך שהשניים חזרו מהתחרות עם עוד שני גביעים לאוסף המשפחתי. כבוד.

 דודו אוטמזגין צילום: ליה גלדמן
דודו אוטמזגין צילום: ליה גלדמן
אלופה. דלילה חתואל (צילום עצמי)
אלופה. דלילה חתואל (צילום עצמי)

 התקשרתם לברך את מור ואלמוג הנהריינים, שאמרו זה לזו איי דו  בשלישי שעבר באולמי נוביה? לברברה דווח על חתונה מהסרטים. שרו להנאת הקהל: דגון ויניב בן משיח, והשמח הלך שם עד השעות הקטנות של הלילה. עכשיו ברברה מחכה לתמונות מירח הדבש.

 כתבנו לענייני ערבים ב"ישראל היום" דניאל סיריוטי יחד עם כתבנו לענייני צפון בערוץ 10 אלי לוי, נפגשו השבוע במצפה הילה עם שמעון ליבמן, מי שהיה ראש המטה לשחרור גלעד שליט, רק כדי לסגור פרטים אחרונים לפני פרסום הספר על שליט. את הספר כתבו סיריוטי ולוי יחד עם כתב הערוץ הראשון אלירן טל. השלושה ליוו את משפחת שליט במשך חמש השנים בהן שליט היה מוחזק בשבי. אגב, הספר ייצא לחנויות הספרים בינואר הקרוב ויחשוף פרטים שרק לאחרונה הותרו לפרסום על ידי הצנזורה הצבאית.

מור ואלמוג צילום: ליאור צלמים
מור ואלמוג צילום: ליאור צלמים

אם קולינריה משובחה היא הסטייל שלכם, רשמו: טופ שף בעכו. השף חביב אילוז מחכה לכם עם שפע מטעמים ושלל פינוקים. זה ברחוב דרך הארבעה 60 ותגידו שברברה שלחה אתכם.

פרח שקד, אנה מירקין ומיכל קורלנד מרימקס נהריה דיווחו לברברה על עוד שתי עסקאות שסגרו השבוע בעין שרה. אז במילה אחת: שאפו.

פתחו יומנים ורשמו. בין הימים שני עד רביעי הקרובים, 30 בנובמבר עד 2 בדצמבר, תתקיים בחלומות בצבעים בנהריה תערוכה גדולה. לכם מחכים שם עם הגרלות, פרסים והפתעות. כלים ומוצרים של חברות מובילות יימכרו במחירים חסרי תקדים. אז בקיצור, תבואו.

אל רחל קוסמטיקס, בשבילכם מלכת הלייזר מנהריה הגיע פינוק חדש: שיזוף בהתזה, המתבסס על חומרים טבעיים המופקים מפירות. הצבע העמוק והמשגע יישאר על עורכם זמן ממושך והוא מתמזג נהדר עם צבע העור הטבעי. ועוד משהו. המכון של רחל מצויד במכשיר לייזר חדש ומעולה, ועכשיו יש מבצע של 1+1 על כל האזורים בגוף. עוד אצל רחל: טיפולי פנים עם מכשיר שלושת השלבים _ הבהרה, הצערה, החדרת חמצן וטיפולי מזותראפיה. בקיצור, שווה בחורף הזה לעשות את כל מלאכת הטיפוח אצל רחל.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות