fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עורכת הדין גלית צור: הסיפור שלא נגמר בחייה

עו"ד גלית צור כותבת: "לא רק ניצחון משפטי, אלא גם לתחושה של ביטחון וצמיחה עצמית. בדרך לחיים חדשים, זה התהליך המרפא והאופטימי"
עו"ד גלית צור | צילום יח"צ לימור כרסנטי
עו"ד גלית צור | צילום יח"צ לימור כרסנטי

בימים אלה, יוצא לאור ספרה של עורכת הדין לדיני משפחה גלית צור מהמושב רגבה. שמו "חוקי האהבה"

הסיפור שנכתב, הוא מתוך הניסיון האישי והמקצועי שלה, מול אלפי זוגות. ומספק הצצה אל עולמם המרתק, רווי הסודות והתככים.

עו"ד גלית צור, נשואה ואמא לארבעה ילדים, היא שחקנית ומאסטרית ב-nlp. והפעם, גם מפגינה את כישורי הכתיבה שלה. לדבריה: "הספר שזור בסיפורים אמיתיים. כך שהקורא, יכול לזהות בהם את עצמו או את יקיריו. מחבלני הזוגיות שמחרבים ופוגעים, דרך חוקי האהבה. שאם נקיים אותם וממש נעבוד כדי לממש אותם, נמצא את האושר. ואם, חלילא ניקלע לגירושים- הספר מעניק כלים. כדי  לצלוח את המשבר ולצאת ממנו."

הכל התחיל מכתיבת פוסטים

"הרעיון לכתוב ספר עלה בראשי לפני כשנתיים" מספרת צור," זה התחיל מכתיבת פוסטים שבועיים במדיה החברתית, אותם העברתי לבלוג שלי. ובהמשך, לאור ההתעניינות, התגובות האוהדות ומעורבות הקוראים- איגדתי אותם. כשהם למעשה, מהווים את הבסיס לספר. הרעיון החל להתממש במהלך תקופת הקורונה. כשבמקביל, הוצפתי בעבודה מרובה מהרגיל הכתיבה, היוותה עבורי סוג של טיפול ותרפיה. ב'צלילה' לרבדים יותר עמוקים בנפשי.

"במשך עשרות שנים, אני מלווה אנשים בתהליכים הכי מורכבים ואף מפחידים בחייהם. כגון פירוקי זוגיות ומשפחה, כל נושא אפוטרופסות הילדים, התנהלות בענייני הכספים ועוד. כל תיק וכל לקוח, הוא עולם ומלואו. אני נחשפת מידי יום לטיפוסים שונים וסיפורים מרתקים. כי למעשה, אם נודה בכך, זה מאוד מעניין עבור אנשים להציץ לחייהם של אחרים. אך מעבר לפיקנטריה, יש את הלקח והמסר. שאני מאמינה, שכל קורא יכול לקחת כנקודה למחשבה- מהמקרים הללו.

"ולצד כל מקרה, חשוב היה לי להציג גם את התהליך המרפא והאופטימי. שזה, למעשה, החלק השני בספר. איך ניתן לתקן ולשפר, מהם החוקים שעובדים תמיד למען הזוגיות ומהו הערך שלי. בתהליך ניהול התיק והובלת הלקוח. לא רק לניצחון משפטי, אלא גם לתחושה של ביטחון וצמיחה עצמית. בדרך לחיים חדשים"

 

 

 

לרכילויות נוספות בצפון 1 הקליקו כאן* לדף הפייסבוק שלנו הקליקו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות