fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חברת "קליל" מכרמיאל אימצה את מכבי תל אביב בכדורסל

חברת "קליל" מכרמיאל חתמה הסכם ספונסר עם קבוצת "מכבי Playtika ת"א" בכדורסל לעונת 2020-21 ותנחשו מי בא לסיור בכרמיאל?
דורון ג'מצ'י יוני רובינזון פרדי אבוקרט ואולסי פרי | צילום מורג ביטן
דורון ג'מצ'י יוני רובינזון פרדי אבוקרט ואולסי פרי | צילום מורג ביטן

חברת "קליל" מכרמיאל שהא החברה המובילה בישראל בתחום ייצור מוצרי אלומיניום וחלונות, חתמה הסכם ספונסר עם קבוצת "מכבי Playtika ת"א" בכדורסל לעונת 2020-21.

זו העונה השמינית  ברציפות שהחברה משמשת ספונסר לקבוצה.

פרדי אבוקרט מנכ"ל חברת "קליל" ציין בחתימת  ההסכם: שלחברה מס 1 בתחום האלומיניום והחלונות זהו חיבור נכון עם מותג הספורט הישראלי  מס 1 בארץ ובאירופה. חיבור מיוחד בין שני מותגים מנצחים שחשובה להם ההצלחה על המגרש ובבית".

עדלי מרכוס, מנכ"ל "מכבי Playtika ת"א": "המועדון שלנו שם לעצמו למטרה תמיד ללכת עם כל המותגים המובילים בתחומם, וכך קורה עם 'קליל'. במסגרת השותפות, גם השנה כבכל שנה, נגיע למפעל 'שבכרמיאל לסיור ולמשחק כדורסל שאצלנו במכבי מחכים ומצפים לו".

דורון ג'מצ'י, סמנכ"ל שיווק ומכירות מכבי ת"א : "החיבור עם "קליל" חשוב לנו בתור מפעל שממוקם בפרפריה ומעסיק מאות עובדים כבר 70 שנה. אנחנו אנשי מסורת, ולהמשיך את השותפות עם "קליל" זו השנה ה-7 ברציפות, מחממת את הלב".

בתום חתימת ההסכם סיירו דורון ג'מצ'י ואולסי פרי במפעל וקבלו הסברים על תהליכי הייצור מפרדי אבוקרט המנכ"ל ומיוני רובינזון המשנה למנכ"ל.

 

הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובפייסבוק של צפון 1 גליל מערבי ובחדשות נהריה

כבר הורדתם את האפליקציה החדשה של חדשות נהריה?

לחצו על הלינק והורידו אותה עכשיו בחינם:🥳

לינק הורדה למערכת אנדרואיד – לחצו כאן!

לינק הורדה מחנות אפל – לחצו כאן!

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות