fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ויקום הרב ויבוא אל הסופר

ח"כ דוד אזולאי ורב העיר של עכו יוסף ישר
ח"כ דוד אזולאי ורב העיר של עכו יוסף ישר

מפגש פסגה מרגש. שר הדתות ח"כ דוד אזולאי ורב העיר של עכו יוסף ישר תועדו מנהלים שיחה ערה בענייני דיומא לצד עגלת הקניות בסניף של אושר עד בקריות. צילום: פרטי

בחנוכה יצאו תלמידי היחידה לקידום נוער עכו וצוות ממחלבות שטראוס לחלוקת שי במחלקות הילדים במרכז הרפואי לגליל בנהריה. הנערים ארזו את המשלוח שנתרם על ידי עלית, עברו בין החולים יחד עם ליצן רפואי, חילקו את המארזים ואיחלו לכולם בריאות וחג שמח. לברברה נודע שזו רק דוגמה אחת לפעילות התנדבותית של היחידה מתוך מספר פעילויות שמתוכננות לשנה הקרובה. ברברה מתה על מעשים טובים.

ח"כ דוד אזולאי ורב העיר של עכו יוסף ישר צילום:פרטי
ח"כ דוד אזולאי ורב העיר של עכו יוסף ישר צילום:פרטי

מעצב השיער ליאור בן דוד מ"ליאור הייר דיזיין" בצים סנטר במעלות, הצטרף לאיתי דומב, מנכ"ל וולה פרופשיונלס ישראל ועופר טורג'מן, מנהל ההדרכה, וכולם המריאו לאירוע הדגל של וולה פרופשיונלס העולמית בברלין התקיים בסימן 135 שנים של חדשנות חלוצית ויצירתיות של המותג המוביל. שאפו.

אם תהיתם מה עשתה הזמרת עדן בן זקן בקניון עזריאלי עכו בשעות הערב של אחד מימות השבוע שעבר, לברברה הפתרונים. הנ"ל הייתה בדרך להופעה בצפון, מה שהצריך פריזורה מושלמת. טלפון אחד מהסוכן שלה לירן פרנקו למעצבי השיער דודו ושמעון מקניון עזריאלי עכו והכל הסתדר. הגברת בן זקן יצאה סופר מרוצה. לפריזורה שלום.

 

רחל קוסמטיקס (צילום: אתי מלכה)
רחל קוסמטיקס (צילום: אתי מלכה)
צוות מחלבות שטראוס בבית החולים בנהריה (צילום: יח"צ)
צוות מחלבות שטראוס בבית החולים בנהריה (צילום: יח"צ)

תוך כדי שבוגרת הריאליטי המוזיקלי "דה ווייס" תמר עמר ממושב יערה שוקדת על אלבום הבכורה ושבועיים לפני שייצא הסינגל הראשון, קיבלה השבוע הזמרת בשורה משמחת, יען כי התקבלה לשירותי הלהקה הצבאית. המדור מצדיע.

תגידו "היי, איך היה בהופעה של מדונה" למישל פוקס, הזוכה בהגרלת הקמפיין הרשתי שנערכה בקניון ארנה נהריה בחודש שעבר. פוקס עלתה בגורל לאחר שקנתה בחנות קסטרו שבקניון. הפרס כלל כרטיס זוגי לאמסטרדם, שהות של שלושה ימים במלון ארבעה כוכבים ושני כרטיסי "גולדן רינג" להופעה של מדונה. מישל מספרת שנהנתה מאוד ושהייתה הופעה מעולה ושווה. ברברה מצרפת תמונה של פוקס עם מנכ"ל ארנה נהריה, מולי יקר. רק לברברה אין מזל. צילום: יח"צ

מעצב השיער ליאור בן דוד צילום: אילן עמית
עדן בן זקן עם דודו ושמעון אדרי בעזריאלי עכו צילום יח"צ
עדן בן זקן עם דודו ושמעון אדרי בעזריאלי עכו צילום יח"צ

סיון לוי, מפעילת מסיבות רווקות "סיוופלה", ודותן וקנין, עצמאי בתחום התשתיות, נישאו בחתונה חלומית באולמי כינורות. הזוג המאושר נכנס לחופה כשברקע התנגן לו השיר המרגש "קחי אותי" של מוש בן ארי.

סיון ודותן, סכמו איוונט.
"החתונה הייתה מעל ומעבר לכל הציפיות. תודה לכל צוות אולמי כינורות".

ראש עיריית עכו שמעון לנקרי התראיין השבוע באולפן רדיו תל אביב שהצפין והגיע לעכו במסגרת ערב מיוחד שנערך לקשישים במתנ"ס בית היימן. היו שם: חנוך דאום, יעל אקשטיין, בתו של יו"ר הקרן לידידות הרב יחיאל אקשטיין וסגניתו בקרן, מנהל המתנ"סים בעכו יורם קופלינסקי, ראש מינהל הרווחה בעירייה עדי מקל וקשישים רבים שנהנו ממסיבת חנוכה. את הנרות הדליק לנקרי בשידור ישיר ברדיו. עכשיו אתם: "מעוז צור…".

סיון לוי ודותן וקנין (צילום: חן בלחנס)
סיון לוי ודותן וקנין (צילום: חן בלחנס)

 

לנקרי בשידור בגלי צה"ל (צילום: יח"צ)
לנקרי בשידור (צילום: יח"צ)

רחל קוסמטיקס, בשבילכם מלכת הלייזר מנהריה, תתחדש בקרוב מאוד במכשיר לייזר מבית סינרון. מובטחים: טיפול ללא כאבים ותוצאות מדהימות ומיידיות באחריות מלאה. שווה. צילום: אתי מלכה

כ-1200 סופגניות נתרמו לחיילי צה"ל בגבול הצפון במסגרת פעילות האגודה למען החייל. האגודה מודה לאיציק וייס משופרסל דיל נהריה, עמיר ואלין משופרסל דיל מבואות נהריה, אידה משופרסל שלי נהריה, גיא רייף מרמי לוי ואיציק בוסידן מקונדיטוריית פאי.

פאי מחלקים סופגניות (צילום: יח"צ)
פאי מחלקים סופגניות (צילום: יח"צ)

 

בדרך למדונה מתנת קניון ארנה נהריה (צילום: יח"צ)
בדרך למדונה מתנת קניון ארנה נהריה (צילום: יח"צ)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות