fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

השברים החדשים של קריזמו

מכונת הלהיטים "קריזמו" כמו שמעולם לא שמעתם אותו, עם השיר הכי מרענן של התקופה "שברים". שיר שהוציא ממנו את כל הרגש שהיה חבוי בו. אתם חייבים לשמוע....
קריזמו | צילום רפאל בן חיים
קריזמו | צילום רפאל בן חיים

בשנים האחרונות "קריזמו" (אבירן חיים) תושב מעלות-תרשיחא רכש לעצמו שם מכובד של אמן מוערך וכשרוני שיודע בדיוק איך ליצור להיט מצליח.

בין הלהיטים הגדולים שלו יש את "זוזי כמו בלונדה" שגרף 2.7 מיליון צפיות, כבש את השטח ונוגן בכל רחבה ומועדון בארץ, ו"בא עלייך, קל" בשיתוף הזמר רון נשר, שצבר 2.3 מיליון צפיות ביוטיוב.

התקופה האחרונה והמאתגרת הוציאה ממנו את הרגש כפי שאפשר לשמוע בשירו החדש "שברים" שמלבד הסאונד המרגש שבו, שמאיר עליו זרקור שונה מכל מה שהכרנו, לראשונה קריזמו מציג צד יותר כנה, אמיתי, חשוף וישיר שטרם שמענו.

בשיר פותח קריזמו את הצלקות המלוות כל אחד ואחת מאתנו בשלב מסוים בחיים ומתאר מערכת יחסים שנגמרת למרות האהבה, כזו שרוצים לוותר עליה ומנגד להילחם עליה בקרב אבוד מראש. רק כשהיא מגיעה לסופה, מבינים את הכוח של לחיות בלעדיה.

קריזמו מספר: "השיר באווירתו החורפית מוציא ממני רגשות שהרבה זמן רציתי לשחרר לאוויר העולם ודפים שהיו חבויים. מדובר ברגש שכל אחד ואחת מאתנו חווה בשלב מסוים בחיים. בתקופה כזו מאתגרת כמו הקורונה, השיר מקבל בעיניי משמעות נוספת וחזקה שכן הצורך להתחבר לרגשות ולהבין שסוף עצוב הוא לפעמים התחלה חדשה, ודף נקי.

"את התקופה הזאת ניצלתי כדי לסיים פרויקטים לקראת החזרה לשגרה, לכתוב וליצור שירים עבורי ועבור אמנים אחרים תוך מספר שיתופי פעולה מתוכננים ומפתיעים שכולי תקווה שיכבשו את לבכם בדיוק כמו שהחום והאהבה שלכם מחממים את שלי".

 

 

 

 

לרכילויות נוספות בצפון 1 הקליקו כאן * לדף הפייסבוק שלנו הקליקו כאן 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות