fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

גליה אסתר לוי בעירום מלא

אין אחד שלא הספיק להכיר את הסיפור המרגש של גליה אסתר לוי, שכיכבה בכל מהדורות החדשות לפני מספר חודשים כשבישרה לבנה שהיא בהריון, היום היא חושפת את גופה בעירום מלא ומשתפת: "עליתי 25 קילו עד עכשיו"
גליה אסתר לוי | צילום באדיבות המצולמת
גליה אסתר לוי | צילום באדיבות המצולמת

גליה אסתר לוי, ילידת מעלות לשעבר ומתגוררת כיום ברמת גן עם בעלה ובנה אריאל בן ה-8. נחשפה לפני כחצי שנה בסרטון מקסים בו היא מבשרת לאריאל שהיא בתחילת ההיריון ויש להם בן. הסרטון תפס תאוצה והגיע לערוצי הטלוויזיה המובילים בארץ.

מי שעוקב אחריי גליה, יודע שהיא האמא המאמצת של אריאל, בעלה התאלמן ומאז שהם ביחד היא לקחה את בנו כבנה. "את אריאל שלי קיבלתי במתנה קצת אחרי שחגג יום הולדת חמש (הוא עוד רגע-8)… בעלי התאלמן ומאז שהכרנו אנו מגדלים את אריאל יחד כתא מאוחד, שלם, אוהב, תומך ומשפחתי במלוא מובן המילה." מספרת גליה בפייסבוק שלה.

 

ביום החתונה. גליה אסתר לוי, עם בנה אריאל | צילום: באדיבות המצולמת
ביום החתונה. גליה אסתר לוי, עם בנה אריאל | צילום: באדיבות המצולמת

ביום שני האחרון, גליה החליטה לחשוף קצת יותר ולהעלות לפייסבוק הפרטי שלה "פוסט פריקה" בוא היא משתפת שהיא באמצע חודש שמיני ושעלתה 25 קילוגרמים עד עכשיו, היא מציגה מראה לנשים רבות איך הסביבה שלה מקבלת אותה וחושפת תמונות בעירום, כדבריה: "למי שתוהה, צילום עצמי ופילטר זול."

הפוסט שעלה:

"זהירות_פוסט_פריקה_לפנייייך,

אנו משקרים בקול הרם ביותר כשאנחנו משקרים לעצמנו. לא השקר העובר במחשבה הוא המכאיב והמזיק, אלא השקר השוקע ומשתקע בה. קשה להאמין שאדם אומר את האמת, כשאתה יודע שהיית משקר לו היית במקומו. הריונית … מה כבר יגידו לך …את לא יפה, את לא זוהרת, לא מחמיא לך עסיסיות, את לא בשיא שלך…לא … ברור שלא…והכוונות של כולם טובות אני יודעת!!!

ואני אפילו יכולה להאמין לכמה שגם באמת מאמינים למחמאות שיוצאות להם מהפה כמו בעלי למשל ..שמסתכל עליי כאילו וראה אלה מהלכת בין בני תמותה …בחיי. ואני רק עסוקה בלחשוב על האחרי..כבר לא יכולה להסתכל במראה, שנים שלא רגילה לראות דמות שלא שלמה איתה, עבדתי קשה, קשה מאוד …להגיע למקום של אהבה עצמית מכל כך הרבה בחינות. נכון זה רדוד…ומה זה בכלל חשוב, קיבלתי מתנת אלוהים וכל בעיטה שלו מעירה אותי מהמחשבות הקשות על עצמי. וכל תזוזה שלו אומרת לי זה כל כך שווה את זה ומעלה בי חיוך אמיתי. וכל בדיקה גורמת לי לומר את המשפט – "כלום לא משנה לי וכלום לא חשוב, רק הוא, רק שיהיה לי בריא"!!!!!
היום אני יודעת שאני חזקה מתמיד, יודעת להבדיל בין החשוב לפחות, בין טוב לרע, בין אמת לשקר, בין זמני לקבוע …ואוטוטו, אעשה בטוח הכל (כמו שאני מכירה את עצמי) – לחזור לעצמי .
עד אז..#לא מאופרת #עירומה #חשופה מתמיד, עם 25 קילו יותר …
נ.ב: למי שתוהה, צילום עצמי ופילטר זול. כי בסגר יצירתיות זה חובה."

 

גליה אסתר לוי בעירום מלא | צילום באדיבות המצולמת
גליה אסתר לוי בעירום מלא | צילום באדיבות המצולמת

 

 

לרכילויות נוספות בצפון 1 הקליקו כאן* לדף הפייסבוק שלנו הקליקו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות