fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בחזרה לעבר: טל חגג את יום הולדתו בפגייה

מדי שנה ב-12 ביולי, יום הולדתו, מגיע טל ערמון ראובני למחלקת הפגייה במרכז הרפואי לגליל, כדי להודות לצוות המחלקה, לשם הגיע במשקל 800 גרם. בין השאר נפגש היום עם מנהלת המחלקה, ד"ר ורד פליישר-שפר, שטיפלה בו בעת אישפוזו. טל: "לחזור לכאן זו מסורת. זה כמו לנשום"
טל ערמון ראובני עם בני משפחתו וצוות הפגייה | צילום: דוברות המרכז הרפואי לגליל

מדי שנה, ב-12 ביולי, מגיע טל ערמון ראובני עם בני משפחתו למחלקת הפגייה במרכז הרפואי לגליל בנהריה, כדי לחגוג עם הצוותים את יום הולדתו, שחל באותו היום.

היום (שלישי) הגיע טל, המתגורר ביישוב מכמנים שבמועצה אזורית משגב, יחד עם הוריו מירב ונעם ואחותו מיה, אל מחלקת הפגייה, כדי לציין את יום הולדתו ה-17.

בני המשפחה הגיעו עם עוגת יום הולדת ופינוקים מסוגים שונים עבור הצוותים במחלקה. טל, שהיה מאושפז בפגייה במשך שלושה חודשים, נולד בשבוע ה-25, במשקל 800 גרם, ובחלק מהזמן היה מונשם.

טל ערמון ראובני בעת אישפוזו בפגייה | צילום באדיבות המשפחה

"אין יום בו אני לא מרגישה צורך להודות לביה"ח ולמחלקת הפגייה", מספרת האם מירב. "למעשה, התודה שלי כפולה: הם גם הצילו את חיי, כי הייתי במצב קשה במהלך הלידה, וגם את חייו של טל, ולכן זה טבעי עבורנו לחגוג יחד את יום הולדתו".

מירב מספרת, כי את ההשראה להגיע מדי שנה ביום ההולדת קיבלו במהלך אישפוזו של טל בפגייה, כאשר באחד הימים הגיעו למחלקה אם ובתה בת התשע, שחגגו יחד את יום הולדתה במקום בו היתה מאושפזת.

"בדיוק ביום הולדת שנה של טל, בשנת 2006, פרצה מלחמת לבנון השנייה, ואני זוכרת שראינו בדרך מסוקים של צה"ל ואת כל ההכנות למלחמה. אנשים חשבו שאנחנו משוגעים, אבל לא ויתרנו והגענו לחגוג עם המחלקה, וזו היתה תחילתה של מסורת להגיע מדי שנה".

בני המשפחה נפגשו עם מנהלת המחלקה, ד"ר ורד פליישר-שפר, ועם האחות האחראית, סבטלנה סירוטקין, שעבדו בפגייה בעת שטל היה פג, וזוכרות אותו מאז.

"כשאני רואה את טל, אני מרגישה את הסיפוק האמיתי, יחד עם תחושת גאווה והתרוממות רוח, במיוחד כשאני זוכרת מה היה מצבו באותה התקופה", אומרת ד"ר פליישר-שפר.

טל מסכם: "זו מסורת עליה אנחנו לא מוותרים. זה כמו לנשום. הביקור כאן, עם הצוות, במקום בו הייתי מאושפז במצב קשה לאחר הלידה, ממלא לי את הלב ותמיד מרגש כל פעם מחדש".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות