fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נהריה: פגישה משולשת לתיאום ציפיות מהסכם הגג

ראש עיריית נהריה נפגש עם מנהל התכנון במשרד הפנים ועם משרד הבינוי והשיכון על מנת לוודא שהשכונות שנבנות במסגרת הסכם הגג, ילוו בהקמת תשתיות ומוסדות ציבור כראוי
רונן מרלי | צילום: אדריאן הרבשטיין
רונן מרלי | צילום: אדריאן הרבשטיין

ראש עיריית נהריה רונן מרלי נפגש ביום שני עם מנהל התכנון במשרד הפנים ועם משרד הבינוי והשיכון, על מנת לתאם את המשך בניית השכונות החדשות בעיר, שיספק לנהריה הסכם הגג שנחתם בשנת 2018. מטרת הפגישה היתה בראש ובראשונה לוודא כי הבניה למגורים בשכונות החדשות המתוכננות בעיר תהיה מתואמת עם בניית התשתיות הנדרשות, וכן, עם הקמת מוסדות הציבור והחינוך, ולהבטיח שכל זאת ייעשה תוך העברה מסודרת של התקציבים לעירייה.

לא מעט שאלות מעלה עדיין הסכם הגג, שאת השפעותיו טרם ניתן לראות, והאם הוא אכן יספק מענה ראוי לעיר. כזכור, תקציבו של ההסכם נאמד ב 1.7 מיליארד שקלים, ובמסגרתו ישווקו בנהריה כעשרת אלפים יחידות דיור, כשידוע כי דירות רבות מפרויקטים קודמים עודן עומדות ריקות. בנוסף, הקמת מתחמי מסחר ותעשיה ומתקנים לשירותי חינוך, דת ופנאי.

הפגישה המשולשת התקיימה, ככל הנראה, על מנת למנוע מצבים כמו אלו שהתרחשו בתוך העיר, כשנבנו פרויקטים רבים, מבלי לייצר תשתיות תואמות, וכשכמות רבה של דירות נותרות ריקות.

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות