fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ראש עיריית מעלות העניק תעודות הוקרה למצטיינים האקדמיה לאגרוף תאילנדי

הספורטאים המצטיינים של האקדמיה לאגרוף תאילנדי סילאפה תאי מעלות, זכו להוקרה מראש העירייה ארקדי פומרנץ על הישגיהם בשנה האחרונה
אגרוף תאילנדי
מגיע להם: ראש עיריית מעלות ארקדי פומרנץ עם חניכי האקדמיה צילום: ערן שור

ראש עיריית מעלות-תרשיחא ארקדי פומרנץ, ממשיך לפרגן לספורטאים המצטיינים בעירו. הפעם, הגיע תורם של חניכי האקדמיה לאגרוף תאילנדי סילפה תאי, בניהולו של המאמן אלכס דר, לקבל זימון למפגש הוקרה בלשכת ראש העירייה.

הספורטאים וצוות המאמנים, מלווים בבני משפחתם, זכו לתעודות הוקרה על הישגיהם בשנה האחרונה אותן קיבלו מידי ראש העירייה פומרנץ וסגנו, מחזיק תיק הספורט מוטי בן דוד. באותו מעמד נכח גם מנהל מדור הספורט העירוני, עידן כפיר.

המשלחת המכובדת כללה את החניכים: טום מסינגר (11) – אלוף ישראל וסגן אלוף גביע צ'כיה, אמין מדאח (13) – אלוף ישראל וסגן אלוף גביע אירופה, ג'ואד חיר אל דין (13) – אלוף ישראל, אלוף גביע צכיה ואלוף גביע אירופה, אלן סטרובינסקי (14) – אלוף ישראל וסגן אלוף גביע צכיה, אלכס קובטונוב (15) – אלוף ישראל ואלוף גביע צ'כיה, עמית מדאח (17) – אלוף ישראל, אלוף אירופה, אלוף גביע אירופה ואלוף גביע העולם, ואלעד סומן (19) – אלוף ישראל, אלוף אירופה, אלוף גביע אירופה ואלוף גביע העולם.

ראש העירייה פומרנץ, בירך את הספורטאים על הישגיהם והדגיש כי לספורט בכלל ובעיר בפרט יש ערך מוסף חברתי, חינוכי וערכי.

פומרנץ הבטיח להמשיך לתמוך ולקדם את הענף, והבטיח לעקוב מקרוב אחרי התפתחותו.

המאמן הראשי של האקדמיה במעלות והמנהל המקצועי של נבחרת ישראל אלכס דר, ציין כי האקדמיה מייצגת כור היתוך מקומי המורכב מספורטאים ערבים ויהודים, דרוזים ויוצאי חבר העמים, אשר מתאמנים זה לצד זה ויחד מובילים את המועדון להצלחות ולהישגים. דר הוסיף ואמר כי הוא חש בשינוי חיובי משמעותי ביחס לספורטאי העיר והודה לראש העירייה פומרנץ ולסגנו בן דוד, על התמיכה.

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות