fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קיקבוקס: אלכס קובטונוב ממעלות זכה במקום הראשון בתחרות גביע העולם לנוער

לוחם הקיקבוקס הצעיר (15), חניך האקדמיה לאגרוף תאילנדי - מעלות בהדרכת המאמן הראשי אלכס דר, הפתיע כשניצח בגמר את סגן אלוף העולם
אלכס קובטונוב
זכה בגביע העולם. אלכס קובטונוב צילום: אלכס דר

הישג מדהים ללוחם הקיקבוקס אלכס קובטונוב (15) ממעלות, שזכה במקום הראשון בתחרות גביע העולם בקיקבוקס שנערכה בבודפשט, הונגריה.

בתחרות, שאורגנה על ידי האיגוד העולמי לקיקבוקס – וואקו, שגם הוכר כחבר זמני בוועד האולימפי, השתתפו 3,100 ספורטאים מ-52 מדינות.

המשלחת הישראלית, בראשותו של יו"ר התאחדות הקיקבוקס בישראל האני סקס, מנתה 40 ספורטאים, 7 מאמנים ו-2 שופטים בינלאומיים.

עם המשלחת היה גם אלכס קובטונוב ממעלות, שמחזיק כיום בתואר אלוף ישראל וחניך האקדמיה לאגרוף תאילנדי במעלות בראשות המאמן הראשי אלכס דר.

קובטונוב, שהתחרה בקטגורית משקל 75 ק"ג, הפגין יכולת גבוהה מאוד במהלך התחרות ובשלב חצי הגמר הכניע יריב מסרביה בנוק אאוט כבר בסיבוב הראשון של הקרב. במפגש הגמר, התמודד קובטונוב מול יריב חזק מבולגריה, סגן אלוף העולם. בתום 3 סיבובים, הוכרז קובטונוב על ידי צוות השופטים פה אחד כמנצח, וזכה בגביע העולם לנוער לשנת 2019.

המאמן הראשי באקדמיה לאגרוף תאילנדי במעלות אלכס דר, ציין כי קובטונוב, חניך האקדמיה, נחשב לכוח עולה בענף הקיקבוקס והודה להתאחדות הקיקבוקס בישראל על הסיוע בשליחתו לתחרויות בינלאומיות.

"אלכס קובטונוב הוא ספורטאי כישרוני, צעיר ומבטיח", אמר דר, "והישגו מצטרף לשורה ארוכה של הישגים של חניכי האקדמיה שלנו. אני מברך את אלכס על זכייתו בגביע העולם ומודה ליו"ר ההתאחדות האני סקס, על תמיכתו הרבה במועדון שלנו".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות