fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

פניה לנשים בישיבת מועצה בנהריה: סליחה מותק, מי אתן בכלל?

כך פנה חבר מועצת העיר, המשנה לראש העיר והאחראי על תיק היהדות, חיים רואש לחברת האופוזיציה שרית נס-פררו, שהגישה שאילתא באשר לאירועים לדתיים ולעולים החדשים
סליחה מותק, מי אתן בכלל? צילום: עיריית נהריה

ישיבת מועצת העיר נהריה, שהתקיימה ביום רביעי האחרון, היתה אמורה להיות די משעממת, עד סעיף הדן במענה לשאילתא החשובה, שהעלתה חברת האופוזיציה שרית נס פררו, באשר לאירועים לציבור הדתי ולעולים מחבר העמים שהתקיימו בחודש אוגוסט בהיכל הספורט, במסגרת אירועי הקיץ.

עפ"י המענה שקיבלה נס-פררו, מהאירוע של מחלקת הקליטה לעולים מחבר העמים, נכנס לקופת העירייה הסכום המלא ממכירת הכרטיסים, ובנוסף, התקבלו חזרה כל הכרטיסים שנמכרו וכן אלו שלא נמכרו. באשר לאירוע לציבור הדתי שנערך בהובלתו של המשנה לראש העיר והאחראי על תיק היהדות, חיים רואש, הסכום שהתקבל בקופת העירייה עומד על 17,850, אך לא נכתב במענה מה היה מקור המימון של האירוע, כמה כרטיסים הונפקו, כמה נמכרו, ולא נמצאו שוברי הכרטיסים שנמכרו או אלה שלא נמכרו.

כשפנתה נס-פררו לרואש לתגובה אמר לה שאינו מתכוון לענות לשאלותיה, שנובעות מסלידתה מהציבור הדתי. כשענתה שהיא בעצמה מגיעה מבית דתי, קרא לעברה: "את לא באה מבית דתי". זו כמובן לא נשארה חייבת, אך נשארה מאופקת באופן מעורר הערצה אל מול התנהלותו של רואש.

שרית נס פררו (צילום: אדריאן הרבשטיין)
שרית נס פררו (צילום: אדריאן הרבשטיין)

פעמיים פנה ראש העירייה רונן מרלי אל רואש בבקשה לענות על שאלתה של נס-פררו, וטען שהתנהלותו לא מכבדת, אך זה התבצר בדעתו, ובמהלך הוויכוח אף קרא לעברה של נס-פררו את הקריאה האומללה: "סליחה מותק, מי אתן בכלל?"

חיים רואש (צילום: אדריאן הרבשטיין)
חיים רואש (צילום: אדריאן הרבשטיין)

בתגובה לכך, כתב רואש בעמוד הפייסבוק שלו: " לצערי, נראה כי חברות המועצה מנצלות את השקיפות של השלטון החדש ומשתמשות בשידור החי כבמה לצורך קבלת זמן מסך תוך שימוש בדמגוגיה זולה, הסתה והטעייה (על אף שקיבלו תשובה מסודרת בכתב)". עם זאת, התשובה שקיבלו היתה עם מעט מאוד פרטים, וזאת לעומת התשובה שקיבלו עבור האירוע של ציבור העולים.

מעיריית נהריה טרם התקבלה תגובה באשר לנתונים החסרים בתשובה לשאילתא וכן, טרם התקבלה תגובתו של חיים רואש.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות