fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שאטל אל הנחל

מיזם התיירות "אוצרות הגליל" בשיתוף רשות הטבע והגנים ינגישו בחופשת הפסח את הכניסה לעין זיו
נחל כזיב צילום: הלל גלזמן
נחל כזיב צילום: הלל גלזמן

נחל כזיב הוא הגדול והעשיר בנחלי הגליל המערבי, בעיקר הודות למעיין עין זיו הנחשב למעיין העיקרי שמזרים מים לנחל. הנחל זורם ברוב ימות השנה, ומהווה את אחד ממסלולי המים האטרקטיביים והיפים ביותר באזור בגליל המערבי.

בשנים האחרונות נסגרה הגישה לנחל לנוכח נזקים כבדים שנגרמו לדרך במהלך החורף והגשמים הרבים. נזקים אלה עלולים לגרום לתאונות דרכים ולפקקים שאינם מאפשרים מעבר של שירותי חירום והצלה. סגירת כביש הגישה ממעלות הפכה את ההגעה לנחל לבעייתית במיוחד עבור משפחות. עבור אלו, טיפוס של שלושה קילומטרים הלוך ושלושה קילומטרים חזרה לרכבים במעלה הדרך התלולה הופך את הטיול ללא מעשי.

 נחל כזיב צילום: הלל גלזמן
נחל כזיב (צילום: הלל גלזמן)

לקראת חופשת חג הפסח הארוכה והציפייה למאות מבקרים שיגיעו ליהנות מטיול בנחל, חברו יחד מיזם התיירות "אוצרות הגליל" ורשות הטבע והגנים ויעמידו לרשות המטיילים אוטובוסים שאטלים בליווי מדריכים מטעם רשות הטבע והגנים שיסיעו את המטיילים עד לנקודה בה מתחיל המסלול. השאטלים יעמדו לרשות המבקרים ללא עלות.

המסלול המתחיל בעין זיו חביב במיוחד על מטיילים מכיוון שהוא מתחיל בתוך ערוץ הנחל, והמרחק מנקודת ההתחלה עד בריכות עין טמיר הוא של פחות משעה הליכה. המסלול כולו מישורי כמעט לחלוטין, וניתן ללכת בשביל כורכר נוח או בערוץ הנחל. הבריכות של עין טמיר מאפשרות טבילה מרעננת ובצידן מצויה ניקבה המהווה את מקור נביעת המעיין, וגם אליה ניתן להיכנס. המסלול מתאים לכל המשפחה (לא עם עגלות).

איך מגיעים?
פשוט מורידים את האפליקציה החינמית של אוצרות הגליל והיא כבר תוביל אתכם לנקודת העלייה על המיניבוס באופן מדויק. ג '-ב', 21.4-15, 09:00-16:00, לפרטים ומסלולים נוספים באתר

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות