fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"קפה פופ אפ" באכזיב. תנו קפיצה

תושבי נהריה מוזמנים להגיע גם מחר אל שכונת אכזיב ולהתרשם ממגוון הדוכנים והפעילויות לילדים שהקימו ביחד תושבי השכונה
הפנינג באכזיב | צילום: טליה בן אלישע
הפנינג באכזיב | צילום: טליה בן אלישע

היום יצא לדרך "קפה פופ אפ" באכזיב שהתקיים בפארק המרכזי בשכונה. לאור ההצלחה, האירוע יתקיים גם מחר וכל תושבי נהריה והסביבה מוזמנים להגיע וליהנות ממגוון הדוכנים שהקימו תושבי השכונה בניהם: דוכני אוכל, יצירה, בגדים, דיג'יי ועוד.

הרעיון המקסים התחיל כאשר מיה חזז עברה מהמרכז לגור בשכונת אכזיב לפני שלושה חודשים בלבד ורצתה להכיר את השכנים החדשים שלה. כששלחה לקבוצת הוואטסאפ את הרעיון, שמחה על ההיענות הגבוהה.

 חזז: "חשבתי על פעילות מעניינת שגם עומדת בהנחיות משרד הבריאות ובה אוכל לפגוש את השכנים ועל הדרך לעשות קצת שמח, במיוחד בתקופה הזאת שכולנו זקוקים לשינוי שגרה ולשחרור הנפש.

כך החלטנו יחד על הקמת הפנינג באוויר הפתוח, עם מוזיקה כיפית ובו כל תושב יביא תוצר שברצונו להציג למכירה במחירים מתאימים לכל כיס כי המטרה היא לא הרווח.

תושבי אכזיב נרתמו לרעיון והתכוננו אליו בהתרגשות, ישנם תושבים שמנהלים עסק והחליטו להביא אותו אל הפארק וישנם תושבים שהחליטו באופן ספונטני ליצור תוצר במיוחד לאירוע. היו גם כאלה שהחליטו פשוט להגיע, ליהנות ולקחת חלק".

"קפה פופ אפ": עושים נחת לשכנים

לנה שוקרון: "במקצועי אני מעצבת חדרי ילדים ותינוקות. הבאתי לכאן כמה פריטים למכירה, בנוסף אני לבד בארץ מכיוון שעליתי כחיילת בודדה אז זה כייף שנוצרת לה קהילה תומכת ועל הדרך אפשר להביא את הילדים לעבודה ובכך פותרים את בעיית הסידור בשבילם".

 

לנה שוקרון | צילום: טליה בן אלישע
לנה שוקרון | צילום: טליה בן אלישע

 

דגנית מזרחי: "אני סורגת בטריקו בזמני הפנוי בשביל התרפיה, ומדי פעם לחברות אך לא באופן שיווקי. הצטברו לי יצירות רבות בבית כך שהרעיון הזה הגיע בזמן. בעיקר הבת שלי מאוד נלהבת כי סיכמנו שההכנסות ילכו אליה".

שרון עיברי: "הגעתי למכור פרטי אספנות מפורצלן אבל מה שבאמת חשוב הוא אווירת הקהילתיות והביטחון שאירועים מהסוג הזה משרים, אנחנו גרים על הגבול ולדעת מי האנשים שסביבך ושיש לך למי לפנות בעת הצורך זה מרגיע ומעודד".

אולה רזאל: "הילדים שלי שבוע שלם בהתרגשות לקראת שבירת השגרה מהמצב בו אנו נמצאים, אנחנו מוכרים מדבקה לפלאפון שמסייעת ליד להחזיק אותו, ויש אוירה כיפית מאוד, הכנו שלטים וקנינו חטיפים לחלק לילדים".

 

אולה רזאל והבת | צילום: טליה בן אלישע
אולה רזאל והבת | צילום: טליה בן אלישע

 

אהובה מאיר: "אהבתי את הרעיון מאוד, אני חובבת אופנה ולכן הגעתי היום עם אוסף לבוש פרטי שלי ושל הבנות שלי במצב ובמחיר מצוין כך שכולם מרוויחים".

הילה שושני והילי שוורץ: "מוכרות עוגות ביתיות ותכשיטים, שלחו בקבוצות של השכונה ומיד הגענו, זה כיף שנותנים ככה מקום ושכולנו מגובשים ומעורבים".

 

 

הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובפייסבוק של צפון 1 גליל מערבי וחדשות נהריה!

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות