fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

צפו: הזמר אלי לב מפנק אותנו בקאבר של קליף ריצ'ארד לימי הסגר

קצת תרבות לימי הסגר, הזמר הנהרייני הוותיק אלי לב בדובשנית של קליף ריצ'ארד להנאתכם, לאחר שנה שהוא והאומנים האחרים אינם מופיעים
אלי לב בהופעה | באדיבות אלי לב

הזמר הנהרייני הוותיק אלי לב, שכמו כל האמנים איננו מופיע כבר שנה, החליט לפנק את חבריו בפייסבוק מדי מספר ימים בשיר בביצועו.

אלי לב בן 73, נולד ברומניה ולאחר שהמורים בביה"ס גילו את כישרון השירה שלו, לקחו אותו הוריו לבחינה למקהלת הילדים של הרדיו הלאומי בבוקרשט, אלי התקבל וכיכב מספר שנים במקהלה וכפי שהיה נהוג במדינות הקומוניסטיות, הוריו קיבלו בזכותו מוצרי מזון מהממשלה.

אלי עלה לארץ בגיל 17 ובשנות השישים נכח בהופעה של להקת "הנמרים"(הקשישים זוכרים?), עלה לשיר איתם וצורף ללהקה, איתה שר תקופה ארוכה.

בשלב מסויים הלהקה חתמה חוזה הופעות עם מוריס סבג ז"ל(אח של..)שהיה הבעלים של מועדון "מקסיקנה" בנהריה, הנמצא מעל ל"סנדוויץ בר" בשד' הגעתון והופיעה שם מדי ערב כשאז גם הצטרף ללהקה גיטריסט צעיר וצנוע בשם יהודה פוליקר.

בתקופה ההיא הכיר את אשתו הנהריינית ומאז הוא מתגורר בנהריה ומופיע בקאברים של שירי שנות השישים, שירים ברומנית, באיטלקית ועוד.

כמו לאמנים נוספים כל תושבי הצפון בכלל ותושבי נהריה בפרט, מתגעגעים לאירועים שאלי לב שר בהם ומקווים שנעבור את הסגרים ונוכל להנות מהופעותיו כפי שנהגנו בעבר.

 

 

 

לעדכונים נוספים בצפון 1 חדשות נהריה לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות